Logo

Marketing MIX

innogy Polska jedną z najsilniejszych marek w kraju

innogy Polska znalazła się w gronie tegorocznych laureatów XIII edycji prestiżowego konkursu Superbrands. W konkursie na najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku, marka innogy otrzymała nagrodę w kategorii: Dla domu/dostawca energii. 

Superbrands to tytuł przyznawany markom, które cechuje silny wizerunek oraz uznanie ze strony konsumentów. Są to również marki, które osiągają wysokie wyniki w każdym z kluczowych obszarów swojego działania. O przyznaniu tytułów w tegorocznej edycji konkursu zadecydowały głosy 10 tys. konsumentów, zebrane w ramach największego, niezależnego badania marek w Polsce, a także obrady ekspertów z dziedziny reklamy, marketingu, PR i brandingu. Zarówno konsumenci jak i eksperci wysoko ocenili markę innogy Polska, dzięki czemu firma została nagrodzona w kategorii dostawca energii dla gospodarstw domowych.

 – Bardzo cieszymy się, że ciężka praca i zaangażowanie naszych pracowników w rozwój produktów i usług odpowiadających oczekiwaniom klientów oraz rynkowym trendom, zostały zauważone i docenione. Przyznane wyróżnienie świadczy o sile i rozpoznawalności marki innogy, co jest dla nas motywacją do dalszego rozwoju. Dziękuję wszystkim pracownikom innogy, którzy pracowali na ten sukces – powiedział Janusz Moroz, Członek Zarządu ds. Handlu w innogy Polska.

Międzynarodowa organizacja Superbrands funkcjonuje od ponad 20 lat w 80 krajach na całym świecie. W Polsce jest to już 13 edycja Konkursu. Biorą w nim udział tylko te marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji uzyskując w nim odpowiednio wysokie wyniki.

Gala finałowa tegorocznej edycji Konkursu Superbrands odbędzie się w maju 2019 r.

JK