Logo

Marketing MIX

Bądź smart shopperem i uratuj Punkciaka PAYBACK!

PAYBACK wystartował z kampanią „Uratuj Punkciaka”, w ramach której zachęca uczestników Programu do tego, aby byli smart shopperami i wykorzystali do końca lutego br. wszystkie punkty zgromadzone ponad 3 lata temu. W przeciwnym razie stracą one swoją ważność. Punkty można przeznaczyć na zakupy w ponad 3 tysiącach sklepów partnerów Programu, nagrody PAYBACK, mile Miles & More lub program dożywiana dzieci Pajacyk.

Smart shopper szuka dodatkowych benefitów…

– Nadrzędnym celem PAYBACK jest wspieranie wszystkich partnerów Programu we wzmacnianiu i pogłębianiu relacji z ich klientami. Zadanie to realizujemy m.in. poprzez długofalowe angażowanie konsumentów i dostarczanie im dodatkowej przyjemności z zakupów, dlatego gorąco zachęcamy ich do regularnego korzystania ze wszystkich benefitów, jakie daje nasz Program. Wierzymy, że każdy lubi być nagradzany za swoje wybory, oferujemy więc różnorodne możliwości wykorzystania zgromadzonych punktów. Z badania PAYBACK Opinion Poll, przeprowadzonego wiosną 2018 roku, wiemy, że polscy smart shopperzy szukają przede wszystkim atrakcyjnych promocji i rabatów. Punktami PAYBACK mogą w bardzo łatwy sposób obniżyć swój rachunek za zakupy u wszystkich partnerów Programu, co przynosi wymierną korzyść finansową – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

… i sięga po nagrody

Inną opcją wykorzystania punktów jest ich wymiana na nagrody PAYBACK. Uczestnicy Programu mogą wybierać spośród około 1000 artykułów, wśród których są zarówno akcesoria codziennego użytku, jak i produkty premium, a także vouchery do zrealizowania u wybranych partnerów PAYBACK, takich jak Allegro, Multikino, Orange, PizzaPortal.pl czy MyTaxi. Bestseller to obecnie karta podarunkowa Allegro o wartości 50 złotych. Bardzo dużą popularnością cieszy się sprzęt i akcesoria kuchenne oraz do sprzątania, a także elektronika i produkty z kategorii „uroda”.

– Może się wydawać, że uzbieranie wystarczającej liczby punktów, aby móc wymienić je na nagrodę, wymaga dużo czasu. Tymczasem w naszej ofercie mamy np. vouchery o różnej wartości do realizacji u wybranych partnerów PAYBACK. Aby je otrzymać, nie potrzeba wcale wielu punktów. Ponadto, na stronie PAYBACK.pl codziennie zamieszczamy eKupony, dzięki którym można szybko zwiększać swoje saldo punktowe. Wystarczy aktywować kupon i wejść na stronę wybranego partnera, u którego chcemy zrobić zakupy online, przez PAYBACK.pl lub wybrać się do sklepu stacjonarnego i zeskanować swoją kartę PAYBACK przy kasie – mówi Robert Olędzki, Digital Business Director w PAYBACK Polska.

PAYBACK z uwagą śledzi rynkowe trendy, dlatego stale aktualizuje ofertę swoich nagród i wprowadza lubiane przez konsumentów marki oraz popularne produkty. Wśród nowości jest m.in. kiosk z prasą cyfrową z różnymi czasopismami w wersji elektronicznej, a także audiobooki, np. do nauki języków obcych i ebooki, dostępne dla klientów z saldem już od 500 punktów.

Uratuj Punkciaka

Kampania „Uratuj Punkciaka” realizowana jest w kanałach własnych PAYBACK – na stronie PAYBACK.pl, profilu firmy na Facebooku oraz w aplikacji mobilnej, jak również w punktach sprzedaży wybranych partnerów. Prowadzona jest też komunikacja bezpośrednia do zarejestrowanych posiadaczy karty Programu.

JK