Logo

Marketing MIX

Energetyzująca zmiana ICP Group SA

To wizualna rewolucja! ICP Group zmieniła swoje logo. Jest nieszablonowe, odważne, dynamiczne – tak, jak i sama firma. 

Symbol nieskończoności wpisany w logotyp, a także jego kolorystyczne wariacje w bieli, czerni i energetyzującej żółci – logo w pełni oddaje wartości, którymi ICP Group kieruje się od prawie 20 lat. Nowy wygląd ma wspierać wizerunek ICP Group jako nowoczesnego, doświadczonego i odważnego partnera, który dąży do ciągłego rozwoju.

– Nasz nowy wygląd świetnie oddaje charakter i odwagę w działaniu – to nie jest delikatny lifting, to kompletnie nowa jakość. Jest też potwierdzeniem kompetencji zespołu, który opracował całą identyfikację. Jestem dumny, że ICP Group tworzy tak kreatywny i profesjonalny Team – mówi Krzysztof Michniewicz, Prezes ICP Group.

Firma działająca w branży MICE, sektorze custom publishing, kontencie i komunikacji wewnętrznej stawia na kreatywność, elastyczne podejście do pojawiających się wyzwań oraz szybkie reagowanie na potrzeby rynku. We współpracy z klientami najistotniejsze są właśnie nieskończone spektrum możliwości oraz niestandardowe rozwiązania.

JK