Logo

Trade marketing

Intermarché wybrało agencję dla opracowania nowej koncepcji swoich marketów

W wyniku przeprowadzonego przetargu, sieć Intermarché zdecydowała się na skorzystanie z usług holenderskiej agencji JosDeVries, która od ponad 30 lat obsługu-je klientów z Europy, Rosji i Bliskiego Wschodu. JosDeVries będzie odpowiadać za stworzenie kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché oraz zaprojektowanie sklepu realizującego założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.

Liczymy, że wybór JosDeVries pomoże nam opracować koncepcję handlową dla naszych marketów spożywczych, tak by kompleksowo realizowała założenia marki Intermarché w ramach nowej platformy, która już za chwilę ujrzy światło dzienne. Dzięki tej współpracy zbliżymy się do oczekiwań współczesnych klientów – mówi Tomasz Walkowiak, członek Zarządu ds. Marketingu w Intermarché.

Argumentem, którym sieć Intermarché kierowała się przy wyborze zwycięzcy przetargu było usystematyzowane podejście agencji do planowania przyszłej koncepcji handlowej sieci supermarketów spożywczych. Oryginalne i innowacyjne rozwiązania proponowane przez JosDeVries idealnie wpisują się w strategię marki Intermarché, a dodatkowo pozwolą klientom zdobywać pozytywne mikrodoświadczenia w trakcie procesu zakupowego.

www.muszkieterowie.pl, www.intermarche.pl i www.bricomarche.pl

JK