Logo

Marketing MIX

Zmiany personalne i awanse w V&P Agencji Marketingu Konwersji 360°

Tomasz Życki nowym dyrektorem zarządzającym. Monika Jóskowiak na stanowisku account group head. Nowe stanowiska w agencji otrzymali: Arkadiusz Legoń, Sebastian Szaraniec i Katarzyna Radecka.

Tomasz Życki został nowym dyrektorem zarządzającym V&P Agencji Marketingu Konwersji 360°. Na tym stanowisku zastąpił Macieja Michalika, który pozostał członkiem zarządu V&P Group. Przez ostatnie 6 lat Tomasz Życki związany był z Volkswagen Group Polska, gdzie jako Dyrektor Marki SEAT, odpowiadał za odbudowanie jej wizerunku na polskim rynku. W ciągu zaledwie kliku lat doprowadził SEAT-a do najwyższego w historii marki wyniku sprzedażowego i zwiększenia udziału w rynku. Swoje doświadczenie w branży B2B i B2C oraz sektorze motoryzacyjnym, w ostatnich miesiącach, wykorzystał jako ekspert w zakresie automotive w PwC Polska.

Pod koniec lutego do zespołu V&P dołączyła także Monika Jóskowiak, która objęła stanowisko account group head. Odpowiada ona za obsługę kluczowych klientów agencji. Karierę zawodową zaczynała 12 lat temu w sprzedaży i obsłudze klienta. Ostatnie 10 lat związana była z agencją interaktywną Trol Intermedia odpowiadając za jej rozwój i zarządzanie poznańskim oddziałem. Ma na swoim koncie ponad 150 wdrożeń projektów online. Realizowała  kampanie e-commerce dla takich klientów jak Neonail czy Curver.

Rozwój agencji zaowocował również awansami i zmianami wewnętrznymi i tak: na stanowisko digital & creative director awansował Sebastian Szaraniec. W wyniku tej zmiany Arek Legoń objął stanowisko strategic planning director, koncentrując się na  rozwoju planowania strategicznego i umacniania oferty agencji w zakresie marketingu konwersji 360°. Dodatkowo Katarzyna Radecka awansowała na stanowisko business development director.

JK