Logo

Marketing MIX

Dobroczynność na co dzień z Kingą Pienińską – rusza kampania charytatywna

Marka naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska rozpoczęła kampanię charytatywną pod hasłem „Woda, która pomaga”. Firma przeznaczy 5% ze sprzedaży wybranych produktów na wsparcie szpitali dziecięcych w Polsce. Poprzez swoje działania Kinga Pienińska chce przypomnieć, że najwięcej dobra czynimy, wykonując drobne codzienne gesty – na przykład wybierając na półce produkty oznaczonego logiem akcji, razem z marką pomagamy chorym dzieciom.

Fenomen akcji takich jak Szlachetna Paczka czy Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy pokazuje, jak chętnie Polacy angażują się w akcje na rzecz innych. Pobijane z każdym rokiem rekordy zbiórek udowadniają, że nasze społeczeństwo hojnie wspiera tych, którzy sami nie mogą poradzić sobie z trudnościami. Jednak pomoc nie wymaga wyjątkowej okazji ani oprawy – aby wspierać innych wcale nie musimy czekać na święto dobroczynności ani ofiarowywać wielkich sum. To wypadkowa małych gestów może odmienić życie. Kierując się tym przekonaniem, Kinga Pienińska ogłosiła start kampanii „Woda, która Pomaga” – w ramach akcji marka naturalnej wody mineralnej przekaże 5% ze sprzedaży wybranych produktów na pomoc trzem ośrodkom leczenia dzieci i młodzieży.

– „Woda, która pomaga” to charytatywna kampania marki Kinga Pienińska. Jej celem jest pomoc szpitalom dziecięcym w całej Polsce – mówi Mariusz Ryciak, wicedyrektor marketingu OSHEE. – 5% ze sprzedaży specjalnej linii wód, sygnowanych symbolem akcji, zostanie powierzone Fundacji OSHEE Żyj Walcz Zwyciężaj, która uzyskane środki przekaże 3 wybranym szpitalom – dodaje.

W programie biorą udział Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie, Uniwersytecki Szpital Dziecięcy
w Lublinie i Wojewódzki Szpital Dziecięcy w Bydgoszczy. W ośrodkach zaangażowanych w akcję lekarze przeprowadzają wiele skomplikowanych operacji. Rocznie hospitalizowane są w nich tysiące małych pacjentów.

– Obecnie przebywa u nas ponad 400 małych pacjentów. Rocznie przeprowadzamy około 7000 zabiegów ratujących ich zdrowie i życie – opowiada prof. Krzysztof Fyderek, dyrektor Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. – Wsparcie, jakie możemy uzyskać dzięki kampanii „Woda, która Pomaga” uzupełni budżet, który możemy przeznaczyć na obszary związane bezpośrednio z leczeniem naszych podopiecznych, np. na zakupy aparatury medycznej.

Wybierając produkty powiązane z kampanią „Woda, która pomaga” wspólnie z Kingą Pienińską, każdy może przyłączyć się do inicjatywy pomocy szpitalom dziecięcym.

Ideą akcji oprócz wsparcia finansowego szpitali jest rozbudzanie chęci pomocy wśród społeczeństwa i udowodnienie, że wystarczy odrobina dobrej woli w każdym z nas, by móc pomagać na wielką skalę. Akcja „Woda, która pomaga” jest zaplanowana na 3 lata. Będą jej towarzyszyć liczne działania wspierające – edukacyjne i medialne, o których marka będzie informować na bieżąco.

Za strategię komunikacji i realizację kampanii w mediach online i offline odpowiadają agencje należące do największej niezależnej grupy komunikacyjnej Group One: RL Media i SalesTube. Autorem spotów z udziałem Ani i Roberta Lewandowskich jest agencja Stor9.

MW