Logo

Marketing MIX

Marka osobista | Monika Pierzchanowska, Amfetamina

Z Moniką Pierzchanowską założycielką nowej agencji na rynku reklamowym, rozmawiamy o kontrowersyjnej nazwie, klientach i planach na ten rok.

Tort jest duży i jak wiemy pozostaje sporo do podziału. Skąd pomysł na nową agencję na rynku?

Tak jak wspomniałaś, tort jest duży, więc wystarczy go również i dla nowej agencji. Nie jestem zachłanna, skuszę się na jego najlepszą część, czyli wisienkę 🙂 Amfetamina jest ideologicznym wytłumaczeniem mojej marki osobistej, którą buduję od wielu lat i która jadła ten tort zachłannie i łapczywie, a teraz czas na małą redukcję, żeby jeszcze bardziej docenić ten smak. Powiedzmy, że 7 stycznia tego roku nadszedł czas na inaugurację rynkową i małą przemianę.

Amfetamina to dość odważna nazwa! Kto na nią wpadł i dlaczego akurat taka kontrowersyjna?

Tak, wiem, jest odważna tak jak jej właścicielka, to pierwszy powód. Kolejne „za”, to skojarzenie z uzależnieniem, a ja wiele razy słyszałam że uzależniam od swoich ciekawych pomysłów i dobrej jakości, więc wszystko się ładnie składa w ogólną ideologię mojego działania. A czemu akurat AMFA? Bo pasuje do mnie, zaczyna się od pierwszej litery w alfabecie i na tej samej się kończy, brzmi wdzięcznie, łatwa do zapamiętania i tak kontrowersyjna, aby nikomu dwa razy nie powtarzać. Nikt nie przekręci nazwy i nikt nie zapomni. A pomysł pojawił się w windzie, zakiełkował znienacka, uwierzyłam w jego dobre plony i zaczęłam sumiennie podlewać.

W czym głównie się specjalizujecie?

Dbamy o to, aby szlachetne logo naszego klienta nie było naniesione byle jak i na byle czym. Czujemy odpowiedzialność za odbiór jego marki na rynku i nieskrywaną satysfakcję z partnerskiej współpracy w oparciu o: dobre gadżety, odzież wizerunkową, filmy reklamowe i produktowe, videoanimację, grafikę. Pilnujemy, aby zainwestowane przez naszego klienta pieniądze w marketing nie były stracone.

Pracujecie tylko dla polskich klientów?

Nie ograniczamy się. Nasi polscy klienci polecają nas swoim oddziałom za granicą – wówczas jest: Wellcome, Bonjour, Ahoj etc. i do przodu…

Jakie macie plany na rok 2019?

Plany są ciekawe i odważne tak jak Amfetamina. Będzie się dobrze działo, bo pomysły są kontrowersyjne, a w Amfie tylko pozytywni ludzie działają. Nie mogę powiedzieć o szczegółach, bo w końcu chcemy zaskakiwać, a nie powielać to, co już było i może nawet nie do końca zadziałało, albo z marnym skutkiem.

Rozmawiała Magdalena Wilczak

Monika Pierzchanowska 
Od 22 lat skuteczny i kreatywny handlowiec, a od 12 lat przedsiębiorca i nadal handlowiec. Sztukę sprzedaży opanowała głównie dzięki swoim klientom i do dziś ją ulepsza z pozytywnym skutkiem. Wiedzę i kompetencję nabyła dzięki szkoleniom, obserwacjom, szukaniu rozwiązań, rozmowom z praktykami i dzięki idei „chcę wiedzieć więcej”. Jak sama mówi o sobie: – Wszystko co dziś mam, zawdzięczam ludziom i okolicznościom, jakie pojawiły się na mojej ścieżce życiowej. Zbudowałam sobie  „twardy tyłek” i wewnętrzną siłę Arnolda, a w genach po ojcu odziedziczyłam cudowny spokój, który pomaga mi w trudnych sytuacjach. Na sam koniec autoreklamy, dodam, że wygrywam z narzekaczami i pesymistami swoim uczciwym i szczerym entuzjazmem życiowym :-).