Logo

Trade marketing

Poczuj miętę do Paoli z logotypem w kształcie serca

Jabłko – najpopularniejszy, polski owoc i mięta – najbardziej orzeźwiająca, aromatyczna roślina ziołowa. Co powstanie, gdy je połączymy? Perfekcja orzeźwiającego smaku. A Paola jest prawdziwym ekspertem w oferowaniu konsumentom nowości, które nie mają sobie równych.

Nowa Paola o smaku jabłko z miętą  to propozycja dla konsumentów oczekujących produktów, w których nie ma miejsca na konserwanty. Nowość idealnie sprawdzi się jako baza do przygotowania orzeźwiającej lemoniady, a także jako dodatek do mrożonej herbaty, składnik deserów lub drinków.

Warto przypomnieć, że w ostatnim czasie marka zyskała nowy logotyp w kształcie serca, który wyraża miłość i pasje do owocowej przyjemności. To marka dla tych, którzy chcą  sprawić przyjemność sobie lub bliskiej osobie poprzez przygotowanie aromatycznej herbaty, owocowej lemoniady, lodów, naleśników lub innych deserów w połączeniu z syropem Paola. Dzięki Paoli każda chwila jest wyjątkowa szczególnie wtedy, gdy możemy dzielić ją z ukochaną osobą.

Nowe logo to jeden z elementów mocnej zmiany szaty graficznej opakowań. Na czytelnej, eleganckiej etykiecie pojawiły się smakowicie wyeksponowane owoce, różnorodne okazje konsumpcji i charakterystyczne nazwy smaków, jak „słoneczna malina”, czy „rozkoszna wiśnia”, dzięki którym nie sposób oprzeć się nowej Paoli.

JK