Logo

Trade marketing

Cut The Mustard projektuje opakowania dla marki „Drugie Śniadanie”

Cut The Mustard od ubiegłego roku konsekwentnie rozwija dział design, odpowiedzialny m.in. za projekty opakowań. Efektem tych działań było powierzenie przez firmę Dawtona zadania zaprojektowania opakowań marki „Drugie Śniadanie”.

Agencja współpracuje z firmą Dawtona, jednym czołowych polskich producentów przetworów warzywnych i owocowych, od grudnia 2017. Odpowiedzialna jest za strategię, stałą komunikację marki Dawtona w social media, wsparcie digital wybranych projektów oraz komunikację akcji specjalnych jak współpraca marki z WOŚP. 

W ostatnim czasie Agencja rozszerzyła zakres usług prowadzonych dla Dawtona przygotowując projekt opakowań nowej marki producenta – „Drugie Śniadanie”. Cut The Mustard odpowiedzialna jest za przygotowanie logotypu marki, designu oraz copy opakowań. Pierwsza linia produktów, musów owocowo-warzywnych, trafiła już do sprzedaży. W przygotowaniu są kolejne warianty smakowe.

– Kompetencje, kreatywność i wieloletnie doświadczenie naszych designerów, zostały docenione przez jednego z liderów przetwórstwa owocowo-warzywnego w Polsce. Przygotowanie opakowań dla nowej marki to duża odpowiedzialność i wyzwanie, gdyż niejednokrotnie to właśnie szata graficzna decyduje o tym czy konsument sięgnie po nowy, nieznany mu produkt. Tym bardziej cieszymy się z bardzo dobrych wyników sprzedażowych marki, za którymi stoi wyróżnialny wśród kategorii charakter opakowania – mówi Marcin Strzałkowski, Creative Partner w Cut The Mustard.

„Drugie Śniadanie” to nowość w portfolio polskiego producenta przetworów warzywnych i owocowych. Musy owocowe i warzywne to zdrowa alternatywa dla tradycyjnych przekąsek. Podstawę przekąski stanowią jabłko i banan, które łączą się z maliną, wiśnią, truskawką, mango, marakują czy gruszką. Dla wytrawnych smakoszy producent przygotował połączenia z dynią, cukinią lub marchewką.

Do tej pory agencja Cut The Mustard przygotowała min. nową stronę LECH.pl, zaprojektowała strony: expander.pl, privist.pl, naturacoldpress.pl, matchbeta.pl, zapakuj.to, ideau.pl, a także na stałe współpracuje w Grupą Sanofi, dla której zrealizowało szereg projektów opakowań dla marki Iwostin i Emolium. 

JK