Logo

Marketing MIX

Rusza kampania jogurtów SKYR z Piątnicy, no bo skąd

Kup SKYR z Piątnicy i leć na Islandię. Spróbuj, czy posmakuje Ci tradycyjny skyr islandzki czy wolisz ten po naszemu z polskiego mleka z Piątnicy, no bo skąd i przeżyj przygodę życia! Za kampanię, startującą 15 maja, odpowiada agencja Plej.

SKYR marki Piątnica to jogurt typu islandzkiego, ale po naszemu, tworzony z lokalnych surowców z Piątnicy, no bo skąd. To idealny przykład na to, że z dobrych polskich produktów można zrobić potrawy tradycyjnie kojarzone z innymi krajami, które – dzięki polskim regionalnym produktom – są po naszemu, a jednocześnie, jakością i smakiem nie ustępują oryginalnym wyrobom.

 Do rodziny znanych piątnickich skyrów dołączył SKYR pitny w butelkach. Na promocyjnych opakowaniach konsumenci znajdą informację o loterii. Mechanizm jest prosty: kup SKYR, zarejestruj się na stronie internetowej TU i wygrywaj cenne nagrody. Jest o co grać – do zdobycia m.in. 3 pełne przygód 2-osobowe 7-dniowe wyprawy na Islandię. Przez cały okres promocji codziennie do wygrania także głośnik i 10 słuchawek JBL.

Za całość działań komunikacyjnych związanych z wiosenną kampanią SKYRa odpowiada Plej. Agencja przygotowała spoty telewizyjne, kampanię w social mediach wraz z zakupem mediów, display i spoty do kanałów digital, a także komunikację POS oraz in-store. Komunikacja startuje 15 maja w kanałach digital, a tydzień później w telewizji.

Plej odpowiada za obsługę komunikacyjną aktywnie komunikowanych produktów OSM Piątnica we wszystkich kanałach. Współpraca agencji z marką rozpoczęła się w połowie 2018 roku, przygotowaniem przez Plej platformy komunikacyjnej „Z Piątnicy, no bo skąd” i serii spotów promujących m.in. Serek Wiejski, serki Twój Smak czy jogurty typu greckiego. Markę SKYR promował latem 2018 roku nagrany przez Krzysztofa Gonciarza i bardzo ciepło przyjęty przez Internautów film „Skąd czerpać ENERGIĘ?”.

Więcej o produktach z Piątnicy, no bo skąd TUTAJ.

MW