Logo

Marketing MIX

„Eko Laboratorium Szopa Pracza”, czyli nowy projekt edukacyjny marki Persil

Marka Persil umacniając swoją pozycję lidera segmentu środków do prania, inicjuje nowy projekt edukacyjny. Dzięki spotkaniom z „Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza” najmłodsi uczestnicy zabawy będą odkrywać w sobie pasję do nauki. Sprytny Szop Pracz przybliży najmłodszym zagadnienia związane z praniem i oszczędzaniem wody i energii, zaszczepiając w nich ciekawość świata.

Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza

Podczas spotkań dzieci będą miały niepowtarzalną okazję zajrzeć do laboratorium Szopa Pracza i przekonać się na własne oczy jak powstaje tęczowa piana oraz dowiedzieć się czym jest zasada. Ale oczywiście to nie wszystko! Na uczestników będzie czekało kilka stanowisk, a na każdym z nich laboranci będą przeprowadzali angażujące doświadczenia i konkursy. Dla najwytrwalszych, marka Persil przygotowała eko – upominki oraz materiały edukacyjne, które umożliwią przeprowadzenie eksperymentów w domu.

Gospodarzem naszego eko – laboratorium jest sprytny Szop Pracz. Będzie on przewodnikiem po świecie ekologii oraz będzie edukował dzieci na temat sposobów ograniczenia zużycia surowców naturalnych (wody i energii) ze szczególnym uwzględnieniem procesu prania.

Nie jest to pierwszy eko – projekt marki. Persil od lat angażuje się w działania mające charakter edukacji proekologicznej.

– Marka Persil jako lider rynku środków do prania, od lat prowadzi działania edukacyjne skierowane do rodzin z dziećmi. Projekt „Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza” ma za zadanie nie tylko prowadzić edukację proekologiczną, ale również rozbudzać w dzieciach ciekawość świata. Mamy nadzieję, że w przyszłości przerodzi się ona w zamiłowanie do nauki i ochrony środowiska. Jako marka stawiamy na rozwój technologii, innowacyjność oraz eko-odpowiedzialność. Aby spełnić oczekiwania naszych małych i dużych odbiorców korzystamy z ogromnej wiedzy i doświadczenia naszego zespołu naukowego. – mówi Krzysztof Brabander, Brand Manager marki Persil.

W ramach komunikacji projektu zaplanowano: kampanię PR, działania Influencer Marketing, kampanię radiową. Dodatkowo przewidziano cykl eventów w ogrodach zoologicznych na terenie całej polski:

– 6 lipca (sobota) – ZOO w Gdańsku

– 31 Sierpnia (sobota) – ZOO we Wrocławiu

Persil Deep Clean

Komunikacja projektu będzie związana z wprowadzeniem na polski rynek skoncentrowanych produktów Persil z nową technologią Deep Clean, zapewniającą innowacyjne usuwanie plam. Unikalna kombinacja składników aktywnych w nowym Persilu skutecznie zwalcza nawet najbardziej uporczywe plamy wnikając głęboko we włókna. A wszystko to dla idealnych rezultatów oraz blasku pranych ubrań.

Za strategię, kreację oraz całościową realizację projektu Eko Laboratorium Szopa Pracza odpowiada Agencja Kuźnia Group.

MW