Capitol to nie tylko znakomite spektakle teatralne oraz imprezy klubowe, ale również zamknięte eventy i spotkania biznesowe. Autorskie rozwiązania gwarantują, że organizowane eventy są niepowtarzalne, jakby szyte na miarę. Zaspokajają gusty nawet najbardziej wymagających klientów. Obiekt ponownie zaprezentuje się na targach reklamy.
Każdemu organizatorowi eventu firmowego zależy na jednym – zachwycić zaproszonych gości. Capitol jest w tym mistrzem.
– Teatr sam w sobie jest jedną wielką scenografią. Już od progu nasze wnętrza budzą zachwyt i przenoszą w magiczny świat. Czerwony dywan prowadzi z eleganckiego holu do foyer. Już po chwili naszym oczom ukazuje się 1500 metrów kwadratowych dwupoziomowego klubu, układem przypominającego nieco salę, w której odbywał się bal w „Wielkim Gatsby’m”. Mamy też dwie sale teatralne – jedna na ponad 400, druga na 250 miejsc. To dodatkowy atut eventów w Capitolu – można je połączyć ze spektaklem teatralnym, a nawet wykorzystać spektakl w doborowej obsadzie aktorskiej do zabawy z gośćmi. Do tego nowoczesne technologie, ekrany i nagłośnienie – mówi właściciel teatru, Stanisław Mączyński.
Capitol gwarantuje najnowsze i najmodniejsze technologie. Króluje oczywiście dioda, czyli ekran ledowy w rozmiarze 4 na 3 metry.
– Najnowsza technologia jest automatyczna Już nie stawiamy za urządzeniem człowieka do obsługi, ono samo śledzi ruch prelegenta, który w marynarce ma czujnik wielkości łebka od szpilki. No i mapping – zawsze zachwyca i budzi wielkie emocje. Projektor laserowy z szerokokątną soczewką wyświetli wszystko, co grafik wymyśli. Na ścianie albo innych przestrzennych elementach dekoracji można zrobić na przykład bujny las, na drewnianej podłodze – białą brukową kostkę, a pufę zamienić w luksusowy apartamentowiec. Za pomocą wysokiej jakości diody można zrobić nawet stary zwodzony most nad przepaścią, który będzie się zamykał. To efekt, który zachwyci gości każdego eventu – wyjaśnia Stanisław Mączyński.
Ta magia pozostaje długo w głowach i sercach gości. Z wyjątkową ofertą firmy będzie można zapoznać się już we wrześniu, Capitol zachęca do odwiedzenia stoiska G16.
– Bierzemy udział w targach, licząc na nawiązanie współpracy z agencjami eventowymi i klientami biznesowymi – mówi Mateusz Borowik, event manager Capitolu.
– Zapraszamy do zapoznania się z naszą bogatą ofertą. Eventy robimy z teatralnym rozmachem. Bo przecież wywodzimy się z teatru, który przenosi widza w zupełnie inny świat – dodaje Dorota Żurowska, event manager Capitolu.
FestiwalMarketingu.pl odbędzie się 18-19 września br. w EXPO XXI Warszawa. To największa branżowa impreza tego typu w drugiej połowie roku.
W ramach targów zostanie zorganizowana IV edycja konferencji Event MIX – wydarzenie z udziałem praktyków i ekspertów eventowych odbędzie się pierwszego dnia targów. W tym roku formuła wydarzenia będzie otwarta, tzn. będą w nim mogli wziąć w nim udział wszyscy odwiedzający targi.
Poniżej relacja z targów 2018: