Logo

Marketing MIX

Maciej Majzner Dyrektorem Kreatywnym w DASTAN

Od lat związany jest z branżą mody oraz public relations. Rozpoczynał jako asystent Joanny Horodyńskiej, współtworząc stylizacje do sesji zdjęciowych czy pokazów mody, a także budując wizerunek gwiazd. Wchodził w skład zespołu tworzącego strategię marketingową Fashion TV, był także managerem butiku Mariusza Przybylskiego. Współpracował z Malwiną Wędzikowską na stanowisku drugiego stylisty i kostiumografa programów „Top Model” oraz „The Voice of Poland”.

W latach 2014-2019 zajmował się projektami PR z branży mody i lifestyle m.in. programów „#Supermodelka Plus Size” i „The Voice of Poland” oraz marek Van Graaf, Gatta, Alkemie czy Kemon. Zajmuje się także reżyserią pokazów mody. Spod jego ręki wyszły liczne pokazy m.in. Łukasza Jemioła, marek takich, jak La Mania, Thecadess czy Tomaotomo. Jest ekspertem najnowszego, czwartego sezonu programu Projekt Lady.

W marce DASTAN obejmuje stanowisko Dyrektora Kreatywnego. Odpowiedzialny jest za „kreatywne” funkcjonowanie marki – tworzenie jej kolekcji, wizerunku, budowanie pozycji w branży mody, pozycjonowanie w mediach, a także wygląd tworzonych przez markę treści. Celem jego działań jest, zachowując DNA oraz wieloletnią tradycję i doświadczenie marki, odświeżenie jej wizerunku oraz odmłodzenie odbiorcy.

MW