Logo

Marketing MIX

Mary Kay z kampanią „Dłonie pełne dobra” pomaga młodzieży wchodzić w nowe, dorosłe życie

Marka kosmetyczna Mary Kay 12 maja zainaugurowała kampanię społeczną „Dłonie pełne dobra”. Trwająca do końca roku akcja ma na celu wsparcie młodzieży w realizacji kursów zawodowych i szkoleń. Dochód ze sprzedaży dedykowanego produktu zostanie przekazany usamodzielniającym się wychowankom domów dziecka.

Jednym z głównych filarów działalności Mary Kay jest jej aktywność w obszarze społecznej odpowiedzialności biznesu. Powstała ponad pół wieku temu firma, oferująca szeroką gamę produktów do pielęgnacji ciała, skóry oraz makijażu, od początku istnienia udowadnia, że pomaganie ma zapisane w DNA. Założycielka marki, Mary Kay Ash, w 1996 roku powołała fundację wspierającą kobiety, dzięki której do tej pory przekazano ponad 60 milionów dolarów na walkę z przemocą domową i leczenie nowotworów. Amerykański producent kosmetyczny 12 lat temu zainicjował również globalną kampanię „Pink Changing Lives”, w ramach której Mary Kay cyklicznie przekazuje darowiznę na rzecz organizacji dobroczynnych, mających realny wpływ na życie potrzebujących. W tym roku beneficjentami akcji są młodzi ludzie, wchodzący w dorosłe życie.

„Dłonie pełne dobra” – Mary Kay dla usamodzielniającej się młodzieży

Tegoroczna edycja „Pink Changing Lives” realizowana jest pod hasłem „Dłonie pełne dobra”. Partnerem kampanii jest Fundacja One Day, która na co dzień spełnia marzenia, odkrywa talenty i szkoli młodzież, przebywającą w pieczy zastępczej (m.in. domach dziecka czy placówkach opiekuńczo-wychowawczych). Wspólnie chcemy pomóc młodym ludziom wejść w nowe, dorosłe życie. Fundusze zebrane dzięki kampanii umożliwią sfinansowanie kursów zawodowych dla wychowanków domów dziecka i pomogą im znaleźć upragnioną pracę.

Jak zaangażować się w inicjatywę?

– Pomoc drugiemu człowiekowi sprawia, że nasze życie nabiera większego sensu. Dzięki inicjatywie Mary Kay każdy z nas może dołożyć swoją cegiełkę do pięknego dzieła, jakim jest budowanie lepszej przyszłości dla najbardziej potrzebujących młodych ludzi – podkreśla dr Tomasz Sobierajski, socjolog, ambasador kampanii „Dłonie pełne dobra”.

Aby wziąć udział w akcji wystarczy kupić Odżywczy Krem do Rąk Satin Hands® z Masłem Shea – bezzapachowy.W ramach ogólnopolskiej akcji, która trwa od 12 maja do 31 grudnia 2019 roku, równowartość 1 dolara z każdego sprzedanego produktu zostanie przekazana Fundacji One Day, na kursy zawodowe dla młodzieży. Firma Mary Kay, działająca w modelu sprzedaży bezpośredniej, umożliwia wsparcie inicjatywy poprzez zakup produktu u konsultantek Mary Kay.

JK