Logo

Marketing MIX

oS3 przygotowała kampanię #wLepszymŚwietle dla Signify

Agencja oS3 jest autorem konceptu kreatywnego oraz strategii działań kampanii pod nazwą #wLepszymŚwietle, którą przygotowała dla Signify (dawniej Philips Lighting).

Do zadań agencji należało opracowanie strategii komunikacji parasolowej dla wszystkich działań Signify skierowanych do branży modowej pod hasłem #wLepszymŚwietle, jak również kampanii B2C skierowanej do klientów tej branży, a w jej ramach akcji konsumenckiej z udziałem influencerek, której punktem kulminacyjnym był event w sklepie Top Secret w galerii Posnania (w Poznaniu).

– Zaproponowany przez oS3 pomysł kreatywny i plan działań trafnie wpisały się w nasze potrzeby biznesowe, docierając z informacją o wpływie światła na decyzje o zakupie, zarówno do osób odpowiedzialnych za aranżację sklepów, jak i samych kupujących – mówi Iwona Łuniewska-Plona, odpowiedzialna za realizację kampanii w Signify.

W czasie akcji #wLepszymŚwietle w Top Secret w Posnanii, Signify (Philips Lighting) przeprowadził badania opinii konsumentów na temat innowacyjnego oświetlenia. Agencja oS3 odpowiadała za przygotowanie raportu pt. „Sklep #wLepszymŚwietle” bazującego na wynikach badania, dotyczącego wpływu oświetlenia na decyzje zakupowe klientów. Do jej obowiązków należało także przygotowanie kampanii B2B, skierowanej do decydentów z branży Fashion. Agencja zajęła się również przygotowaniem LP pod adresem: http://www.lighting.philips.pl/campaigns/fashion-campaign.

Kampania #wLepszymŚwietle objęła działania digital, a także partnerstwa mediowe z serwisami takimi, jakpropertydesign, retail360 czy Harper’s Bazar. oS3 zajęła się również koordynacją działań mediowych we współpracy z agencją marketingu internetowego DigiBee. 

***

 Badania Signify potwierdziły, że interaktywne oświetlenie w przymierzalniach zwiększa sprzedaż w sklepie.

  •       Signify przeprowadziła badanie pozwalające określić wpływ interaktywnego oświetlenia Perfect Scene Fitting Room marki Philips na opinie klientów i sprzedaż asortymentu w sklepie Top Secret w galerii Posnania.
  •       Odnotowano 15 proc. wzrost średniej wartości paragonu w okresie instalacji pilotażowej.
  •       94 proc. klientek uważa, że oświetlenie w przymierzalni z 3 trybami światła do wyboru – dziennym, wieczorowym i domowym – jest atrakcyjne!
  •       Aż 91 proc. klientów uznało, że przymierzalnia w sklepie Top Secret z nowym oświetleniem jest lepsza od przymierzalni konkurencji

 

Więcej o innowacjach w obszarze komunikacji w wywiadzie z Dorotą Sławińską, Manager ds. Komunikacji i PR na region Europy Środkowo – Wschodniej, Signify Poland (Philips Lighting): CZYTAJ TUTAJ.

Wywiad ukazał się w kwietniowym numerze OOH magazine, pobierz bezpłatnie TUTAJ.

JK