Logo

Marketing MIX

YouTube za darmo – rusza kampania promująca wakacyjną ofertę Red Bull MOBILE

„YouTube za darmo” to kolejna kampania wirtualnego operatora komórkowego Red Bull MOBILE w ramach platformy komunikacyjnej #TakBardzoMOBAJL. Tym razem marka komunikuje wakacyjną ofertę pre-paid, która wystartowała 5 lipca i potrwa do końca września. Komunikacja oferty jest prowadzona w social mediach od 11 lipca. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Plej.

Kampania „YouTube za darmo” to kontynuacja działań realizowanych przez agencję Plej dla marki Red Bull MOBILE w ramach platformy wizerunkowej #takbardzoMOBAJL. Platforma ruszyła w maju, a pierwsza wiosenna kampania prezentowała atrybuty wirtualnego operatora. Obecne działania komunikacyjne mają na celu poinformowanie o wakacyjnej ofercie pre-paid dostępnej od 5 lipca do końca września 2019. Koncept kreatywny kampanii opiera się na zabawie elementami ze świata MOBAJL, które kontekstowo przenikają do rzeczywistości. Kampania prowadzona w social mediach ruszyła 11 lipca i będzie trwać przez całe lato. Plej odpowiada za całą platformę komunikacji, koncept kreatywny kampanii i jego realizację. 

Więcej na facebookowym profilu Red Bull MOBILE.

MW