Logo

Marketing MIX

UNIQUE ONE organizuje dla Nestlé Polska loterię w sklepach sieci Kaufland  

„Wybierz Nestlé. Wybierz nagrodę” – to hasło loterii Nestlé Polska w sklepach sieci Kaufland, przygotowanej w całości przez agencję UNIQUE ONE.  Zgłoszenia do loterii przyjmowane będą od 5 do 11 września 2019 roku. W loterii biorą udział wybrane marki, m.in. LION, NESVITA, WINIARY, KIT KAT i NESCAFÉ, dostępne w sklepach sieci Kaufland.

Aby wziąć udział w tej loterii prowadzonej w sklepach sieci Kaufland, należy jednorazowo kupić produkty Nestlé biorące udział w loterii za minimum 20 zł, wysłać SMS pod numer 70916, w treści wpisując numer ze swojego paragonu fiskalnego oraz pierwszą literę wybranej nagrody (S – samochód lub K – kasa). Konsument od razu dowie się, czy wygrał nagrodę dzienną, którą jest bon podarunkowy Kaufland o wartości 100 zł. Łączna pula bonów wynosi 200.  

Loteria zakończy się losowaniem nagrody głównej – samochodu marki Renault Captur lub jego równowartości w postaci gotówki w wysokości 60 tysięcy złotych. Klient sam decyduje, w jakiej postaci chce odebrać nagrodę.

Należy zachować wszystkie zgłoszone paragony. Grupa produktów marek biorących udział w loterii jest wyszczególniona w regulaminie dostępnym na stronie www.uniqueone.pl. Loteria skierowana jest do osób, które ukończyły 18 lat.

Agencja UNIQUE ONE odpowiedzialna jest za koncept kreatywny, organizację i obsługę loterii. Działania wsparte są materiałami POS w punktach sprzedaży (shelfstopper, cenówka z wsuwką i gazetka Sieci Kaufland) oraz banerami na stronie sieci Kaufland.

JK