Logo

Marketing MIX

Lex Artist z nową stroną i odświeżonym wizerunkiem

Warszawska firma specjalizująca się w RODO i ochronie danych osobowych w biznesie, znacząco zmieniła identyfikację wizualną. Autorem rebrandingu była agencja interaktywna Bloomnet. 

Rebranding marki uwzględniał zaprojektowanie strony internetowej, stworzenie prezentacji ofertowych oraz przygotowanie zupełnie nowych materiałów poligraficznych dla klientów (plakaty, wizytówki). W najbliższym czasie zmiany mają również uwzględnić odświeżenie graficzne firmowego bloga.

– Lex Artist postawiło sobie za cel, aby edukować klientów i pomagać im z RODO w sposób interesujący, przyjazny, niesztampowy. Nowa strona miała to uwzględniać i co za tym idzie, wyłamywać się z typowego wizerunku firm z branży prawnej: być lżejsza, uzupełniona o ilustracje, chociaż jednocześnie nadal świadczyć o profesjonalizmie i wąskiej specjalizacji – mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet. Jak dodaje, obecnie agencja wspiera klienta także w prowadzeniu kampanii online. 

Firma Lex Artist obecna jest na rynku od 11 lat. Przez ten czas w gronie ich klientów znalazły się m.in. takie marki jak IKEA, Citroën, Orlen, Venezia, Hortex i Michelin.