Logo

Marketing MIX

Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect na stanowisko UX Designer

Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.

Katarzyna Smoleń-Drzazga zajmie się w Intellect projektami platform, systemów, nowych produktów oraz usług wspierając współpracujące z agencją firmy w ich budowie i rozwoju. Przez ostatnie 2 lata pracowała jako UX Designer & Business Analyst w agencji Project:People specjalizującej się w metodach lean. W swojej karierze zawodowej pracowała również jako UI Designer w agencji reklamowej AMC Group oraz jako Analityk IT w niemieckim ośrodku badawczym Desy.

Katarzyna Smoleń-Drzazga pracą w zakresie UX zajmuje się od 7 lat. Jest Certyfikowanym Trenerem Biznesu i rozwoju osobistego. Zajmuje się również szkoleniami z metodologii Lean UX / Lean Startup / Lean UX Research. Jest współautorką takich narzędzi jak Experiment Sprint Canvas i Personal Development Canvas. Jako facilitator warsztatów i speaker występowała na wielu meetupach i konferencjach (m.in.: Product Camp 2019, Ciemna Strona UX, Tipi UX Wrocław, II Konferencja Produkcja Lean i DesignWays Conf).

Z wykształcenia jest magistrem, inżynierem fizyki technicznej, ma również skończone studia podyplomowe User Experience & Product Design na AGH. Prywatnie jest fanką tańca towarzyskiego. Agencja Intellect powstała w 2005 r. w Limanowej, obecnie posiada także oddziały w Krakowie i Warszawie, zatrudniając w sumie ok. 50 osób. Agencja działa jako software house oparty na działaniu zgodnie z filozofią agile. W gronie klientów agencji znalazły się do tej pory m.in. marki takie jak: Lubella, Iwoniczanka, Mlekołaki, Bank Spółdzielczy, Newag Group, Oknoplast, Tele-Fonika Kable SA, PGNIG Termika, Toyota, Wiśniowski, Ustronianka, Segafredo, Hilton, Budimex, Metrostav, Strabag, Gerlach, Black, Frugo, 4Move.

MW