Logo

Marketing MIX

Nie musisz czekać do świąt, by przy stole było jak w święta – zostaw to Lubelli!

W tegorocznej świątecznej kampanii Lubella mówi o tym, że choć z niektórymi potrawami musimy poczekać do świąt, dobra atmosfera może nam towarzyszyć przez cały czas.

Lubella łączy przy stole przez cały rok, pozwalając nam każdy kolejny dzień celebrować tak, jakby był wyjątkowy.

Spot przedstawia klasyczny klimat przedświątecznych dni, które wypełniają przygotowania do świąt. Podczas gdy bohaterowie, chcąc spróbować wigilijnych potraw, stale słyszą zdanie: „Zostaw, to na święta!”, Lubella odpowiada: „Zostaw to Lubelli”, łącząc ich wszystkich przy przedświątecznym stole.

Spot można oglądać w telewizji. Za przygotowanie kampanii odpowiada GPD Agency. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Maspex, zaś za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy Starcom.

MW