Logo

Event MIX

STREFA EVENT MIX 2019 w podsumowaniu wystawców

Arlena Zarzycka
Animatria
EVENT MIX 2019 był świetną okazją do spotkania partnerów z branży i poznania bieżących trendów w organizacji eventów. Ciekawe dyskusje, nowinki technologiczne i zainteresowanie odwiedzających marketingowców z pewnością przełoży się na owocną pracę w przyszłości i utrzymanie rozwoju obszaru MICE w kraju i nie tylko. Animatria z pewnością wróci za rok, do zobaczenia!

 


 

Robert Piekut
AD LOVE
Podczas FestiwalMarketingu.pl w Strefie EVENT MIX Adlove pokazało, że obok systemów wystawienniczych, wprowadza na polski rynek innowacyjne rozwiązania reklamowe i udowadnia, że mimo krótkiego stażu potrafi zostawić konkurencję w tyle. Pokazaliśmy m.in. wyświetlacz hologramów „TWISTER”. Jest to pierwsza w Polsce reklama multimedialna obsługiwana przez smartfon. Postawiliśmy na promocję rozwiązań, łączących ruchomy obraz 3D z tradycyjnymi ściankami reklamowymi. Konkurencja jest duża, jednak tylko u nas można było znaleźć ściankę, która w dowolny sposób zmienia kolory świateł i dynamicznie zmienia obraz. Przedstawiliśmy połączenie druku i gry świateł, które z pewnością zachwyciło wszystkich odwiedzających.

 


 

Alina Astemberg
AS PARTY
Przez dwa dni mieliśmy okazję prezentować naszą atrakcję w strefie wystawienniczej wprowadzając smakowo-alkoholowy Experience dla uczestników konferencji. Alkohol w parze, jest w Polsce stosunkowo nowym produktem i niewielu tak naprawdę go próbowało. W związku z tym była to zupełna nowość dla osób odwiedzających nasze stoisko. Mamy nadzieję, że efekt WOW, wyzwolił i pozostawił pozytywne emocje związane nie tylko z vapshotem, ale również z samym wydarzeniem. Dziękujemy za możliwość wymiany wiedzy, doświadczeń i naturalnie za nowe znajomości i owocne kontakty biznesowe.

 


 

Joanna Krzeska
DiscoVR
Z perspektywy debiutującego wystawcy, udział w targach FestiwalMarketingu.pl oceniam bardzo pozytywnie. Wielkość i różnorodność zarówno stanowisk, jak i wystawców z branży eventowej i marketingowej była naprawdę imponująca. Prezentowane na naszym stanowisku atrakcje, cieszyły się dużym zainteresowaniem. Ruchomy symulator Roller Coster VR bił rekordy popularności. Ale nasze autorskie koniki nie pozostawały daleko w tyle. Na targach nawiązaliśmy wiele perspektywicznych kontaktów biznesowych, które mam nadzieję zaowocują współpracą. Oferowane przez nas sprzęty i usługi, są innowacyjne, a w wielu dziedzinach jesteśmy pionierami na rynku. Podczas rozmów B2B z innymi wystawcami, potwierdziliśmy wysoką atrakcyjność prezentownej przez nas oferty. Była to pierwsza wizyta DISCOVR i Gamenastix na targach organizowanych przez OOH magazine i już wiemy, że nie ostatnia. Tego typu wydarzenie, to spotkanie niekwestionowanych liderów rynku w swoich dziedzinach, więc nie może nas tam zabraknąć.

 


 

Mateusz Górski
Lubelskie Centrum Konferencyjne
FestiwalMarketingu.pl ze Strefą EVENT MIX, to wydarzenie, podczas którego mieliśmy okazję spotkać się z klientami i zaprezentować im pełnię naszych możliwości, a przede wszystkim, w sposób bezpośredni, zaproponować usługi i ofertę Lubelskiego Centrum Konferencyjnego w Lublinie. Niekwestionowanym atutem wydarzenia jest fakt, że w jednym miejscu można uczestniczyć w kilkunastu zróżnicowanych tematycznie panelach. FestiwalMarketingu.pl na stałe wpisał się w kalendarz wydarzeń branżowych i sądzę, że w przyszłym roku również nie zabraknie na nim LCK.