Logo

Marketing MIX

Stowarzyszenie mali bracia Ubogich, OLX i BBDO ze świątecznym przesłaniem

W przedświątecznej gorączce zakupów łatwo zapomnieć o tych, którzy święta spędzają w samotności. Wraz ze stowarzyszeniem mali bracia Ubogich oraz serwisem OLX, agencja BBDO Warszawa przypomina internautom o starszych i samotnych.

Wykorzystując fakt, że ponad 30 proc. internautów szuka świąteczny prezentów w serwisie OLX*, agencja BBDO Warszawa stworzyła w serwisie OLX podstronę z upominkowymi inspiracjami. Strona ma swoją ukrytą wersję, która ukazuje się dopiero po przejściu w tryb offline.

Kiedy użytkownik odcina się od Internetu trafia, do ukrytego świata odciętych od świąt. Ludzi, dla których wymarzonymi prezentami nie są materialne przedmioty, ale obecność drugiego człowieka: możliwość podzielenia się z kimś opłatkiem, złożenia świątecznych życzeń czy zwykłej, serdecznej rozmowy przy świątecznym stole.

Offline’owa wersja strony odsyła również do zbiórki stowarzyszenia mali bracia Ubogich, której celem jest podarowanie odciętym od świąt wymarzonego prezentu – wspólnej kolacji wigilijnej.

Przesłanie nie traci na aktualności przez cały rok, a sama akcja potrwa do 26 grudnia 2019 roku.

*) Badanie techniką CAWI zrealizowane zostało przez firmę Danae sp. z o.o. na zlecenie OLX na reprezentatywnej próbie dorosłych Polaków (N=1022) w dniach 6-10 grudnia 2019 roku.

MW