Logo

Marketing MIX

Nowe oblicze handlu: Traffic Design zmienia targowisko w Orłowie

Autorskie murale zamiast banerów, nowy szyld główny i poradnik dobrych praktyk dla przedsiębiorców z targowiska. Po kilku miesiącach pracy Stowarzyszenie Traffic Design odsłoniło efekty działań projektowych na targowisku w Orłowie.

Podczas wernisażu zaprezentowany został nowy szyld główny oraz murale reklamowe stoisk widocznych od strony ulicy Wielkopolskiej. Historię jednego z ulubionych miejsc zakupowych gdynian opowiedział sprzedawca i administrator targowiska pan Irek. 

– Nad nowym wyglądem targowiska pracował zespół projektantów ze Stowarzyszenia Traffic Design. Spośród kilku koncepcji ostatecznie postawiliśmy na uspójnienie stylistyki reprezentacyjnych elementów i wypracowanie koncepcji, z której w przyszłości będą mogli korzystać wszyscy przedsiębiorcy z targowiska – o procesie projektowym opowiedział Jacek Wielebski z Traffic Design.

[galeria=”1″]

Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć na stronie trafficdesign.pl oraz pod linkiem.

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.

KL