11. już edycja magazynu OOH event! – magazynu branży EVENT & MICE, miała swoją premierę podczas Forum Branży Eventowej, które odbyło się 22 stycznia w EXPO XXI Warszawa. W magazynie można znaleźć jak zwykle spectrum branżowych informacji, artykuły oraz wywiady z ekspertami branżowymi.
Na samym początku stawiamy pytanie (retoryczne?) czy pracownicy branży EVENT & MICE są supermenami i supermankami? A czy powinni nimi być? Pytanie to pozostawiamy otwarte, jako pole do refleksji nad naszą branżą. Jak na ukazujący się z początkiem roku numer przystało, zaczynamy podsumowaniem 2019 r. oraz przyglądamy się trendom i temu co będzie w trawie piszczeć w 2020. Podsumowania i analizy dokonują z nami branżowi eksperci i przedstawiciele agencji eventowych.
Rozmawiamy też sporo o relacjach. O tym, by słuchać siebie wzajemnie – bo bez tego żaden event się nie uda – mówi nam Sebastian Prokop. O pracy na partnerskich zasadach mówi Magdalena Heinrich, a Grzegorz Kieniksman przekonuje, że eventu nie da się „wyczarować zaczarowanym ołówkiem” – trzeba go stworzyć, twardo stąpając po ziemi.
W inspirujących wywiadach Star Event dzieli się z nami przepisem na sukces w obsłudze klienta, przedstawiciel agencji eventowej BRANDATION tłumaczy czym jest personel promocyjny 2.0, a Damian Wiatrak z Deli Catering podkreśla wagę ekologicznego podejścia na każdym etapie produkcji cateringowej. Przyglądamy się również eventom z wartością dodaną – takim, z których klienci chcą wynieść z coś więcej, niż wspomnienia dobrej zabawy. Nowa wiedza, umiejętności i edukacja – tu otwiera się szerokie pole do popisu dla event managerów.
OOH event! to magazyn dedykowany jest pracownikom agencji eventowych, reklamowych, PR i działów marketingu. Jako jedyne wydawnictwo na rynku jest kolportowane na konferencjach marketingowych, docierając bezpośrednio do marketerów decydujących o budżetach marketingowych i eventowych. W każdym roku ukazują się dwa numery magazynu OOH event! – w styczniu i we wrześniu.
Numer w wersji online dostępny: TUTAJ.