Logo

Marketing MIX

marka tołpa® zdobyła tytuł Superbrands 2020

marka tołpa® zdobyła tytuł Superbrands 2020 i tym samym znalazła się w gronie największych marek w Polsce.

Wyróżnienia przyznawane są w oparciu o opinie polskich konsumentów zebrane w niezależnym badaniu rynku. Badanie konsumenckie na potrzeby XIV edycji zrealizowane zostało metodą CAWI, na próbie N = 10 000 przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia i objęło ponad 2 000 marek konsumenckich. Wyniki badania są ważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego. Jest to największe badanie siły marki w Polsce.

– Nagrody, o przyznaniu których decydują konsumenci, są dla nas szczególnie ważne – mówi Anna Gajewicz,dyrektor marketingu, członek Zarządu Torf Corporation – To dla nas najwyższy wyraz zaufania i uznania jakości. Dziękujemy wszystkim, którzy wzięli udział w badaniu i zagłosowali na markę tołpa.

Wyróżniającym składnikiem kosmetyków marki tołpa® jest unikalny na skalę światową ekstrakt z torfu. Torf tołpa® to silny antyoksydant, który naturalnie chroni i wzmacnia skórę wrażliwą. To kopalnia składników poprawiających funkcjonowanie skóry, wzmacniających odporność, przyspieszających regenerację, chroniących skórę przed czynnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi.

Kosmetyki marki tołpa® od lat cieszą się uznaniem. Produkowane są przez firmę Torf Corporation, która niedawno obchodziła swoje 30-lecie. Marka została również wyróżniona pierwszym miejscem w kategorii KOSMETYKI W TRENDZIE EKO w badaniu Ulubiona Marka Polek 2019. Potwierdziły to wyniki badania konsumenckiego, zrealizowanego przez Instytut GfK Polonia dla  Wydawnictwa Gospodarczego na grupie tysiąca Polaków i Polek w wieku 18-65 lat.

Tytuł Superbrands jest przyznawany w 90 krajach głosami konsumentów na świecie od 25 lat, a od 15 lat w Polsce. Na zachodnich rynkach tytuł ten jest jednym z najważniejszych wyróżnień dla brandu. A w wielu krajach zdobycie tego wyróżnienia stanowi dla konsumentów istotne kryterium wyboru. Pomysłodawcą programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. Tylko marki, które przejdą przez rygorystyczny Proces Certyfikacji i uzyskają w nim odpowiednie wyniki – mogą uzyskać ten status.

Statuetki dla najsilniejszych i najbardziej godnych zaufania marek na polskim rynku zostaną rozdane podczas uroczystej Gali w maju br.

MW