Logo

Marketing MIX

Premiera pierwszego odcinka programu salonowe rewolucje marki Wiśniowski

Marka WIŚNIOWSKI i Shop Doctor dr Marek Borowiński przez blisko rok zmieniali doświadczenia zakupowe klientów i przeobrażali sklepy budowlane w nowoczesne salony sprzedaży XXI wieku. Teraz efekty ich działań oraz cały proces można oglądać w programie „Salonowe Rewolucje”. Pierwszy odcinek dostępny jest już na kanale YouTube polskiego producenta bram, okien, drzwi i ogrodzeń oraz na stronie projektu: www.salonowerewolucje.pl.

Premierowy odcinek „Salonowych Rewolucji” można już obejrzeć na kanale YouTube marki WIŚNIOWSKI. Prezentuje on metamorfozę sklepu ARTEX z Chełma, dzięki której firma założona w latach 90 przeobraziła się w salon sprzedażowy przyszłości. Nowa przestrzeń daje klientom to, czego nie może dać internet czy katalog sprzedażowy: możliwość doświadczania.

 – Salon sprzedażowy to nie muzeum, przestrzeń ekspozycyjna ma żyć. Aby ośmielić klientów, zastosowaliśmy innowacyjną technikę komunikacji produktowej: na produktach lub w ich pobliżu zamieszczone zostały informacje nie tylko o kluczowych cechach, np. „JESTEM SMART”, ale także polecenia zachęcające do interakcji, takie jak: „DOTKNIJ MNIE”, czy „OTWÓRZ” – mówi dr Marek Borowiński, Shop Doctor i ekspert marki WIŚNIOWSKI. – Dla klientów ważne jest doświadczanie produktów, bo przecież kupujemy zmysłami – wzrokiem, dotykiem, węchem… – tłumaczy Borowiński.

Autorska koncepcja komunikacji produktowej zastosowana w ramach projektu Salonowe Rewolucje marki WIŚNIOWSKI zachęca klienta do odwiedzenia salonu – by mógł dotknąć, włączyć, otworzyć, przesunąć, zobaczyć i przetestować.

WIŚNIOWSKI Concept – serce projektu

Marka WIŚNIOWSKI w ramach projekt Salonowe Rewolucje stworzyła unikalny sposób myślenia o produktach: o tym, jak je właściwie prezentować i sprzedawać. Najważniejszym punktem w odnowionych salonach jest strefa WIŚNIOWSKI Concept, którego ideą jest jasna i spójna prezentacja pełnego portfolio produktowego w punktach handlowych. To przestrzeń prezentująca bramy, okna, drzwi oraz ogrodzenia w oparciu o design systemu Home Inclusive z użyciem technologii smartCONNECTED. Została ona zaprojektowana w taki sposób, aby podkreślać wyróżniki marki jako dostawcy kompleksowych, nowoczesnych i designerskich rozwiązań, które realizują koncepcję „smart domu” dzięki możliwości sterowania telefonem lub tabletem.

Jak przeobraził się salon ARTEX – bohater pierwszego odcinka

ARTEX – przed salonowymi rewolucjami

W wyniku rewolucji wnętrze salonu ARTEX zostało uporządkowane, podzielone według grup produktowych i wyodrębniono w nim dwie części: strefę sprzedaży i strefę konceptu. Dzięki temu klienci oglądający ekspozycję nie spotykają się z tymi, którzy składają zamówienia – to zapewnia obu tym grupom komfort i spokój. Ponadto, zgodnie z innowacyjną koncepcją komunikacji produktowej marki WIŚNIOWSKI, goście salonu mogą tu wszystkiego dotknąć, wypróbować i są o tym skutecznie poinformowani. Całości dopełnia profesjonalnie użyte światła i stonowane kolory – produkty są eksponowane na tle delikatnych szarości, które nie męczą wzroku i budują przyjazny klimat.

ARTEX – po salonowych rewolucjach

Salonowe Rewolucje – współpraca z ekspertami

Salonowe Rewolucje to projekt stworzony we współpracy z Shop Doktorem Markiem Borowińskim – ekspertem Visual Merchandisingu i ambasadorem programu. Specjalizuje się on w neuromerchandisingu, psychofizjologii widzenia i oddziaływania kolorów na konsumentów. Projekty wnętrz, ekspozycji i otoczenia salonu stworzyli dyplomowani architekci pracujący dla marki WIŚNIOWSKI.

Kolejne odcinki programu „Salonowe Rewolucje” będą pojawiały się cyklicznie co miesiąc na kanale marki WIŚNIOWSKI w serwisie YouTube.

Zachęcamy do lektury wywiadu z Katarzyną Świderską, Dyrektor Marketingu w spółce WIŚNIOWSKI -> KLIKNIJ.

KL