Logo

Event MIX

CZAS NA WYGRANĄ… CZAS! ZMIANA DATY

Po przeanalizowaniu prognoz rozwoju globalnego wybuchu koronawirusa, komitet organizacyjny międzynarodowego festiwalu reklamowego White Square – jednego z największych wydarzeń kreatywnych w Europie Wschodniej, od wielu lat otwierający międzynarodowy sezon festiwalowy i zrzeszający w Mińsku przedstawicieli branży komunikacyjnej z ponad 30 krajów – podjął decyzję o przesunięciu terminów 12. festiwalu.

O tych wiadomościach poinformowała 16 marca Alena Ustinowicz, prezes zarządu Stowarzyszenia Agencji Komunikacji i Marketingu Białorusi, producent festiwalu White Square: „Mamy nadzieję na postęp w walce z tym nowym wirusem i spowodowaną przez niego destabilizacją sytuacji w różnych sferach życia w różnych krajach. W tej chwili postanowiliśmy przesunąć daty zbliżającego się wydarzenia na czerwiec. Dokładne daty zostaną ogłoszone w połowie kwietnia. Planujemy zachować zwykły format festiwalu wraz z planowanymi konkursami, programami edukacyjnymi i kulturalnymi, które zostaną zmodernizowane i wzmocnione z uwzględnieniem aktualnych trendów na całym świecie. Ponadto zdecydowaliśmy się zaakceptować projekty poświęcone walce z epidemią i konsekwencjami koronawirusa w programie Change for Good. Przykłady takich prac już istnieją, pierwszymi byli koledzy z China Advertising Association z kampanii „Bądź silny, Chiny!”. Termin naboru zgłoszeń, zaplanowany na koniec marca, został przesunięty na 31 maja. Zgłoszenia przyjmowane są online na oficjalnej stronie adfest.by w 7 kategoriach konkursowych. Śledź wiadomości o White Square na oficjalnej stronie adfest.by.

MW