Logo

Event MIX

Flashbacks z Euroshop 2020 – EMANO

W lutym w Düsseldorfie odbyły się największe na świecie targi sprzedaży i inwestycji detalicznych – Retail Trade Fair Euroshop 2020.

Z uwagi na rozmach, impreza ta odbywa się co trzy lata i trwa aż przez pięć dni. Wydarzenie miało miejsce w Messe-Düsseldorf – jednej z największych przestrzeni wystawienniczo-targowych w Europie o powierzchni 306 tys. m2. W tym roku targi odbyły się w dniach 16.02-20.02.2020 r. i przyciągnęły aż 94 tyś. zwiedzających ze 142 krajów z całego świata, a na 16 halach można było naliczyć 2,3 tys. wystawców z 57 krajów.

Emano już kolejny raz brało udział w tym ważnym wydarzeniu branżowym. Nasze stoisko znajdowało się w nowo wybudowanej Hali nr 1, która przyciągnęła całą śmietankę wystawców z branży materiałów POS, a także sporą liczbę odwiedzających. Podczas 5 dni mieliśmy okazję gościć wielu zainteresowanych podjęciem współpracy kontrahentów. Dało nam to możliwość osobistego zaprezentowania firmy, opisania naszego zaplecza produkcyjnego oraz przedstawienia możliwych form kooperacji.

W czasie spotkań wymieniliśmy spostrzeżenia na temat współpracy, podzieliliśmy się nowinkami z branży i nie tylko oraz zapoznaliśmy się z oczekiwaniami współpracujących z nami firm na najbliższy rok. Odwiedziło nas także grono stałych klientów z Polski, Niemiec, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Austrii.

Serdecznie dziękujemy wszystkim, którzy przyszli na nasze stoisko. Z przyjemnością poświęciliśmy czas zarówno naszym obecnym klientom, jak i tym nowo poznanym, z którymi rokujemy ciekawe możliwości współpracy. Było nam także niezmiernie miło gościć licznych kontrahentów oraz pozostałe firmy wystawiające się na targach. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za entuzjastyczny odbiór zarówno naszych produktów jak i stoiska. Obiecujemy nie zwalniać tempa i stale podnosić jakość współpracy i relacji z każdym z biznesowych partnerów.

Firmy, którym nie udało się dotrzeć na nasze stoisko, a chciałyby bliżej poznać możliwości EMANO, zapraszamy na stronę: www.emano.com.pl

Artykuł ukazał się w najnowszym wydaniu OOH magazine. Do pobrania TUTAJ.