Logo

Trade marketing

Ultima Displays Polska w nowej siedzibie

Ultima Displays Polska, dostawca i producent systemów reklamowych oraz stoisk wystawienniczych właśnie przeniósł się do nowej siedziby.

Firma powiększyła powierzchnię produkcyjną oraz zainwestowała w nowe maszyny. Dzięki temu producent nie tylko będzie mógł zająć się większymi realizacjami, ale także umożliwi swoim klientom otwarcie się na nowych odbiorców. Niestandardowe kształty, serie specjalne, dekoracja oraz indywidualnie przygotowywane formy na pewno będą dla wielu atrakcyjną alternatywą.

Te możliwości sprawiają, że producent otwiera się na m. in. na współpracę z biurami projektowymi, zajmującymi się aranżacjami np. sklepów. Są to klienci wymagający, szukający nietypowych form i funkcjonalności, co producent ma zamiar im zapewnić.

Ultima Displays Polska przygotowuje się także do stworzenia oferty dedykowanej firmom eventowym, co umożliwiła im większa powierzchnia. Szczegóły nie są jeszcze zdradzane, ale, jak podkreślają przedstawiciele firmy, będzie to zupełnie nowa forma współpracy. Więcej dowiemy się w kolejnych miesiącach. Firma poważnie przygotowuje się na powrót branży w nowej rzeczywistości.

KL