Marketing MIX AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo

AMS stawia na autorski kontent i odświeża markę Cityinfo

104
0

Cityinfo – marka kontentowa AMS otrzymała nowe autorskie treści i czytelniejszy wygląd oraz wprowadziła nowoczesną ramówkę. W nowej odsłonie można ją zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS – Digital Citylightach w wiatach przystankowych i Digital Cityscreenach przy kluczowych skrzyżowaniach.

Cityinfo prezentuje wyróżniający się w przestrzeni miasta kontent – dominują w nim treści lokalne i rozrywka podane w lekkiej i zwracającej uwagę formie. Uczy poprzez zabawę i zachęca do interakcji.

Ramówkę Cityinfo tworzą treści pogrupowane w kilkunastu kategoriach. Są to m.in.: „Moje miasto” – zdjęcia miast, często pokazywane z nieoczywistej perspektywy, „Poczuj historię”  – czarno-białe fotografie miejsc zatrzymanych w kadrze historii na tle miasta, “Do ZOObaczenia w ZOO” – ciekawostki o klimacie i zwierzętach z okolicznych ogrodów zoologicznych, „Szukam domu” – informacje o pupilach do adopcji z lokalnych schronisk.

Ramówka zmieniana jest codziennie, a treści dopasowane są do nośnika i do miejsca ich wyświetlania – będąc na przystanku w Krakowie, zobaczymy inną ramówkę niż we Wrocławiu, a także inną niż na nośniku Digital Cityscreen. Dla kierowców powstała specjalna kategoria „Czas dojazdu”, która pokazuje realny czas dotarcia do najbardziej charakterystycznych punktów w mieście przy aktualnym natężeniu ruchu. Jeżeli na drodze dojazdu tworzą się korki, nośnik na bieżąco przelicza czas i pokazuje go w odpowiednim kolorze – podobnie jak w aplikacjach z nawigacją.

Cityinfo powstał na bazie badań preferencji i oczekiwań mieszkańców miast. W nowej odsłonie można go zobaczyć na cyfrowych nośnikach AMS w Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i we Wrocławiu.

Oprócz Cityinfo AMS posiada jeszcze dwa kanały kontentowe dostępne w wyodrębnionej z segmentu DOOH kategorii Video Out-of-Home, którą charakteryzuje dłuższy kontakt widza z komunikatem i tym samym możliwość przykucia uwagi bardziej złożonymi treściami. Są to Traffic TV (dla pasażerów warszawskiej komunikacji miejskiej) i Move TV (dla odwiedzających kluby fitness w największych polskich miastach).

KL