Marketing MIX Poradnik dla użytkowników Google Marketing Platform już dostępny!

Poradnik dla użytkowników Google Marketing Platform już dostępny!

125
0

SalesTube, należąca do Group One agencja one-stop-shop dla e-commerce, stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Blisko 100-stronicowy przewodnik tworzył kilkunastoosobowy zespół ekspertów. Ebook został akredytowany przez Google.

Czas pandemii to duży test dla rynku. Sprawne prowadzenie, mierzenie i optymalizacji działań w digitalu nigdy nie były tak ważne. Przy tak dużej konkurencji w e-commerce, szansę na przebicie się ze swoją ofertą mają te biznesy, które precyzyjnie dopasowują ją do użytkowników. Ekosystem Google Marketing Platform daje im taką możliwość, jednak wiele polskich firm z różnych powodów odsuwa decyzję o wdrożeniu tego narzędzia.

SalesTube wypuścił właśnie na rynek pierwsze w pełni kompleksowe opracowanie z zakresu Google Marketing Platform, które opisuje zarówno funkcjonalności platformy, jak i efektywność narzędzi Google dla biznesu. Ebook powstał we współpracy z Google i oprócz szczegółowych opisów wszystkich produktów zawiera także kilkanaście case studies oraz liczne komentarze ekspertów.

– Ten ebook to konkretne case studies i wnioski z realnych projektach. Przez ostatnie 7 lat mieliśmy okazję sprawdzić efektywność GMP na wielu kategoriach i modelach biznesowych oraz realizować zarówno podstawowe, jak i te najbardziej zaawansowane wdrożenia. Publikację zaczęliśmy jednak od podstaw tak, aby każdy marketer mógł nabrać pewności, że Google Marketing Platform jest właśnie dla niego i jego biznesu – mówi Joanna Czekaj, dyrektor zarządzająca agencji SalesTube.

Google Marketing Platform to najbardziej zaawansowana platforma do digital marketingu na świecie. Służy centralizacji jak największej ilości elementów digital marketingu w jednym miejscu. Miejsce do raportowania działań z wszystkich kampanii online, adserwer i centrum trackowania kanałów, zarządzania działaniami reklamowymi w wielu wyszukiwarkach, zakupu reklam display, audio i video w modelu programmatic, tworzenia zaawansowanych kreacji, deduplikacji użytkowników czy analizy ich zachowań. Ebook SalesTube w opisuje praktyczne zastosowanie wszystkich powyższych funkcji oraz opracowanie merytoryczne wszystkich 9 produktów Google Marketing Platform.

Poradnik można pobrać za darmo TUTAJ