Logo

Marketing MIX

Przestrzeń wybrana do obsługi głównej kampanii marki Cheetos

To już kolejny przetarg rozstrzygnięty w PepsiCo z udziałem Przestrzeni. Tym razem do agencji trafiła obsługa głównej kampanii marki Cheetos w nadchodzącym roku.

W ramach kampanii Przestrzeń stworzy big ideę, która będzie łączyć działania CSR z akcjami angażującymi konsumentów. Agencja i zespół Cheetos nie chcą ujawniać jeszcze szczegółów, ale, jak podkreśla Małgorzata Sakowicz, Senior Brand Manager marki Cheetos, u boku Chestera (brand hero marki) pojawią się nietypowi towarzysze.

Chester będzie zachwycony! Ale nie tylko on. Szykujemy dobrą zabawę dla dzieciaków i ich rodziców, a najlepsze, że dzięki tej zabawie zrobimy wspólnie coś dobrego – dodaje Małgorzata Sakowicz.

Kampania rusza już na początku drugiego kwartału, głównym kanałem będzie digital wspierany komunikacją w TV i działaniami w sklepach.

Przestrzeń współpracuje z PepsiCo od początku powstania agencji w 2018 roku. Wcześniej realizowała kampanie na kilkadziesiąt europejskich rynków dla marek Lay’s, Lay’s Oven Baked i Lay’s MAXX.

 

AS