Bonarka jest jedynym centrum w Krakowie i jednym z nielicznych w Polsce, które wykorzystu-je inteligentne lustra reklamowe WiseGlass. To ultranowoczesne rozwiązanie pomocne w komunikacji z klientami, wykorzystujące technologię sztucznej inteligencji.
Ta sprytna technologia pozwala na zastosowanie targetowania możliwego wcześniej jedynie w przestrzeni wirtualnej. System specjalnych czujników w mgnieniu oka rozpoznaje podstawowe cechy fizyczne odbiorców reklamy (wiek, płeć, odczuwane emocje) i automatycznie dostosowuje do nich treści wyświetlane na tafli lustra.
– Bonarka pomimo pandemii dynamicznie się rozwija i szuka nowych kanałów komunikacji
z klientami. Bardzo chętnie sięga przy tym po nowinki technologiczne. Inteligentne lustra WiseGlass uzupełniają system reklamowy centrum, który wykorzystuje także inne nowoczesne rozwiązania, np. takie jak iPostery – mówi Katarzyna Kasprzak, marketing manager Bonarki. Wskazuje także na walor ekologiczny reklamowych luster: – Zdecydowanie zaliczają się one do energooszczędnych i przyjaznych dla środowiska nośników reklamowych – podkreśla Katarzyna Kasprzak.
– WiseGlass działając w obszarze komunikacji i reklamy od początku stawia na skuteczność dzięki innowacjom. Jednym ze środków realizujących cele naszych klientów jest analityka reklamy, która w wydaniu WiseGlass oparta jest o sztuczną inteligencję. Rozwijając sieć składającą się z inteligentnych luster reklamowych, wybieramy współpracę z podmiotami zorientowanymi na rozwój i nowoczesność. Dlatego w Bonarce zainstalowaliśmy nasze najnowocześniejsze nośniki, wyświetlające spersonalizowane reklamy konkretnemu odbiorcy w momencie pozyskania jego uwagi. Rozwiązania WiseGlass zwiększają wydajność prowadzonych kampanii. Wyjątkowe możliwości, jakie daje nasza platforma, zapewnią reklamodawcom skuteczność i precyzyjną analitykę obejrzanych reklam – tłumaczy Waldemar Bieniek, prezes firmy WiseGlass.