Logo

Marketing MIX

Wydanie targowe już na rynku. Sprzedaż i psychologia konsumenta tematem numeru

  • Wywiady z TOP markami: PZU, Śnieżka, Auchan, Tatrzański Park Narodowy.
  • E-commerce & zakupy online, social media: Tik-Tok, remarketing, sprzedaż na platformach społecznościowych, era post (third party) cookies. 
  • Integralna część numeru: katalog największych i najbardziej wyczekiwanych targów reklamy Festiwal Marketingu i Druku.

W najnowszym numerze przyglądamy się temu jak zmieniła nas – sprzedawców, i zarazem konsumentów, cyfrowa transformacja. Piszemy o rozwoju e-commerce, zmieniających się potrzebach i nawykach konsumentów, a także o tym, jak ewoluowała sprzedaż w czasie digitalizacyjnej zmiany.

Na naszych łamach jak zawsze TOP wywiady – tym razem rozmawiamy z przedstawicielami PZU, Grupy Śnieżka, Tatrzańskiego Parku Narodowego oraz Auchan.

Nie zabrakło inspiracji w reklamie POS, eksperckich felietonów w zakresie marketingu i eventów, a także sporej dawki wiedzy w naszym ciągle świeżym dziale poświęconym online marketingowi.

Przedstawiciele branży artykułów promocyjnych dzielą się sukcesami i jubileuszami, którymi świętują wieloletni rozwój na rynku gadżetów reklamowych. Rozmawiamy m. in. z przedstawicielami firm: Pudełka Prezentowe, OEX Business, AXPOL Trading, Jett Studio, ART OFFICE, L-Shop-Team Polska, Sandex, 12M i CiTRON GROUP.

Kto szuka więcej inspiracji gadżetowych i marketingowych koniecznie musi pojawić się na największych i najbardziej wyczekiwanych targach reklamy. Czas na reSTART branży jest właśnie teraz. Spotkajmy się zatem już 15-16 września 2021 w Warszawie na 13. edycji Festiwalu Marketingu i Druku! Rejestracja na targi trwa – KLIKNIJ.

Najnowszy numer bezpłatnie można pobrać TUTAJ.