Wrzesień to miesiąc, który warto zaplanować z EXPO XXI. Aż 14 imprez, z czego 11 targowych to tylko preludium do dobrego sezonu jesienno-zimowego. Po trudnym dla branży spotkań czasie, EXPO XXI powraca pełne sił i czekające na licznych zwiedzających.
We wrześniu w EXPO XXI gościć będą zarówno imprezy branżowe, jak i te skierowane do klientów indywidualnych. Kalendarz otwieramy 2 września od 28. Międzynarodowej Wystawy ZIELEŃ TO ŻYCIE & FLOWER EXPO POLSKA, koncentrującej się na roślinach ozdobnych i oferującej największy i najbardziej różnorodny przegląd roślin w Polsce. Nieco ponad tydzień później na fanów sportu czeka jedna z najpopularniejszych imprez fitnesowych FIWE – Fitness Trade Show 2021. Bogaty program imprezy, pokazy, warsztaty i ambasadorzy czołowych marek to świetna wizytówka imprezy, która zachęca do odwiedzin licznych gości. W tym samym terminie na miłośników kosmetyków naturalnych na targach EkoCuda czekać będzie ponad 100 wystawców z polski i zagranicy oraz liczne konsultacje z ekspertami. Wstęp na imprezę jest bezpłatny. 19 września Mamaville zaprasza na targi dziecięce Mamaville imprezę wyczekiwaną przez wszystkich rodziców. Organizatorzy przygotowali spotkania z kilkudziesięcioma wystawcami czołowych marek dziecięcych oraz wykłady, spotkania i warsztaty.
Kolejne dwie imprezy przeznaczone są dla profesjonalistów: 15 i 16 września w EXPO XXI, po raz kolejny gościć będzie Festiwal Marketingu i Druku. To największe w drugiej połowie roku targi dla branży poligraficznej. Wystawcami są producenci oraz dostawcy mediów i maszyn dla rynku reklamowego. Ubiegłoroczna edycja zgromadziła 130 wystawców i 1300 zwiedzających, którzy reprezentowali tylko profesjonalistów w branży.
Targom towarzyszyć będą wydarzenia dodatkowe: pokazy oraz liczne konkursy. Równolegle z targami Festiwal Marketingu i Druku odbędą się targi Packaging Innovations.
Tydzień później odbędą się największe targi opakowań w Europie Środkowej Packaging Show, które są kluczowym spotkaniem przedstawicieli branży opakowań z całego świata. To wydarzenie od lat przyciąga rzesze zwiedzających z kraju i zagranicy.
Miesiąc kończymy spotkaniem branży retail: Shopping Center Forum (22-23.09.2021). Tegoroczna impreza będzie największym spotkaniem rynku centrów handlowych w regionie Europy Środkowo Wschodniej. Wisienką na torcie wrześniowego wachlarza imprez są Targi GOLDEXPO WARSZAWA, wydarzenie dedykowane branży złotniczo-jubilerskiej, które łączy zarówno prezentację najnowszych trendów modowych w biżuterii, najnowszych systemów technologicznych i produkcyjnych, jak i bogatą ofertę warsztatową dla uczestników biorących udział w prezentacjach, szkoleniach, seminariach, czy konferencjach dla specjalistów branży złotniczo-jubilerskiej.
Ostatnie półtora roku były zarówno dla EXPO XXI, jak i dla całej branży, rokiem wyzwań i zmian. Sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że przemysł spotkań musiał szukać innowacji, by móc utrzymać się na rynku. W 2020 w EXPO XXI postawiliśmy na wydarzenia online, budując multimedialne studio w naszych przestrzeniach. Widzimy jednak, że organizatorzy wydarzeń coraz śmielej wracają do formuły targowej i spotkań bezpośrednich. Wykonaliśmy ciężką pracę dostosowując swój obiekt do wciąż zmieniających się wytycznych sanitarnych i ta praca zaowocowała, organizatorzy czują się bezpiecznie i organizują wydarzenia.
-Zostawiamy czas pandemii za sobą z dużą nadzieją wchodząc w nowy sezon wydarzeń i spotkań, który zamierzamy spędzić wspólnie z naszymi wystawcami i ich gośćmi – mówi Davide Odella Członek Zarządu EXPO XXI Warszawa.