Logo

Event MIX

Premiera Kia Sportage

Agencja Plej zrealizowała kolejny event dla marki KIA. Premiera nowej Kia Sportage dla klientów flotowych trwała 2 dni i wzięło w niej udział prawie 150 osób.

Premiera nowej Kia Sportage była wydarzeniem jednocześnie kameralnym i spektakularnym. Event zrealizowano w 100% offline i podzielono na 2 dni (16 i 17 listopada 2021), aby wszystkim gościom zapewnić komfortowe warunki i unikalne doświadczenia.

Podczas uroczystego spotkania w stołecznym hotelu Nobu, chyba nikt z uczestników eleganckiej kolacji nie spodziewał się, że w sali obok ukryte jest nowe auto. Kiedy więc goście cieszyli się wyjątkowymi potrawami z legendarnego menu Nobu, serwującego w innowacyjny sposób dania autorskiej nowoczesnej kuchni japońskiej i słuchali miłych uszom dźwięków skrzypiec elektrycznych i saksofonu w utworach zaaranżowanych przez wyjątkowy duet Ladies First, czekała ich wyjątkowa niespodzianka. Podczas specjalnego show w restauracji pojawiło się auto. Nowa Kia Sportage dosłownie wjechała pomiędzy gości.

– Wszystko odbyło się w ciekawej i dopełniającej całość oprawie wizualnej. Efekty świetlne i akustyczne budowały napięcie i wyjątkowe doświadczenie. Było nowocześnie, elegancko, komfortowo i bezpiecznie – czyli dokładnie tak, jaka jest nowa Kia Sportage – przekonuje Przemek Witkowski, event development director w Plej.

Plej współpracuje z Kia Polska od roku. W styczniu 2021 agencja rozpoczęła współpracę z klientem poprzez realizację Go Online Conference 2021, podsumowującą rok 2020 oraz prezentującą plany na 2021 wraz z zakomunikowaniem rebrandingu marki. W czerwcu 2021 natomiast przez 5 dni trwała offline’owa premiera nowego samochodu elektrycznego Kia EV6.