Aktualności Nanushki debiutują na wrześniowych targach reklamy: Festiwal Marketingu

Nanushki debiutują na wrześniowych targach reklamy: Festiwal Marketingu

0

Pierwszy polski brand skupiony stricte wokół kolorowych skarpetek zadebiutuje na wrześniowym Festiwalu Marketingu. Nanushki produkują skarpetki premium, które od A do Z (od pomysłu, aż po wykonanie), powstają w Polsce. Jak podkreślają, będąc firmą rodzinną oraz marką 100% Made in Poland, w ciągu kilkunastu lat rynkowej koniunktury, udało im się zdobyć uznanie setek tysięcy zadowolonych klientów, tak w Polsce, jak i na wielu rynkach eksportowych.

W swojej ofercie ten skarpetkowy brand posiada własne kolekcje oraz kategorie skarpetek, które dzięki zaawansowanej technologicznie platformie zakupowej, przy jednocześnie przyjaznym i prostym w obsłudze interfejsie Nanushki.com, przeznaczone są zarówno klientom hurtowym jak i detalicznym.

Znajdziemy tutaj choćby barwne propozycje wzorów dedykowane zawodom, hobby, postaciom historycznym, celebrytom, zwierzętom czy różnym napotykanym w kalendarzu świąt czy uroczystości wydarzeniom. Nie brakuje również skarpetek na wyjątkowe okazje oraz takich… bez okazji.

 

Nanushki oferuje ponadto bogate spectrum skarpetek dziecięcych oraz skarpetki klasy ultrapremium, czyli skarpety wizytowe ze sprowadzanej specjalnie z Włoch bawełny merceryzowanej.

Nanushki to także marka nr 1 na rynku w kategorii private label w Polsce. W portfolio firmy znajdują się realizacje dla takich marek jak McDonald’s, Brita, Mercedes, Felix, Varta, Payback, Wisła Kraków, Hays, Uniwersytet Warszawski i wiele innych. Nanushki gwarantują najwyższą jakość samego produktu (produkujemy z bawełny posiadającej między innymi certyfikat Oeko-Tex), ale też projektu graficznego oraz sprawnej realizacji zamówienia na każdym z etapów powstawania skarpetek. Jako jedni z nielicznych w Polsce, oferują skarpetki z bezszwowym łączeniem nad palcami, co docenia szerokie grono stałych klientów.

– Na Festiwal Marketingu przywieziemy sporo świeżutkich wzorów z naszego tajnego laboratorium Nanushki. Chcemy też pokazać wybrane dotychczasowe realizacje, które wykonywaliśmy dla dużych firm, czy ogólnie w segmencie Private Label, w kraju i nie tylko. O Festiwalu słyszałem wiele dobrych słów. Wiem, że na targach można przeprowadzić ciekawe rozmowy, wymienić się wiedzą i doświadczeniami z firmami, którzy na co dzień zmagają się z takimi samymi wyzwaniami jak my, czy przede wszystkim poznać oczekiwania Klientów, z którymi później nawiążemy współpracę, i taki jest nasz cel – mówi Tomasz Bukowski, właściciel firmy.

Festiwal Marketingu odbędzie się 14-15 września 2022 roku w EXPO XXI Warszawa. Nanushki zaprezentują swoje produkty na stoisku G1.

Więcej informacji na www.nanushki.com

Więcej informacji o evencie: TUTAJ