Logo

Marketing MIXEvent MIX

Effie Awards 2022 – marketerzy dołączają do grona Jury

Od 2000 roku polska edycja konkursu, dzięki zaangażowaniu i pracy członków Komitetu Organizacyjnego, dynamicznie reaguje na zmiany i trendy rynkowe. W 2008 roku Komitet zdecydował o powoływaniu na Przewodniczących Jury Effie szefów firm. W 2018 r. Komitet zdecydował o rozszerzeniu konkursu o kategorię Marketing & Business Solutions dla rozwiązań biznesowych.

W tym roku do grona Komitetu, który współtworzą doświadczeni praktycy z agencji członkowskich Stowarzyszenia, dołączyli, wielokrotnie nagradzani w konkursach SAR, marketerzy:

  • Magda Kosińska, Marketing Director CEER Philips Domestic Appliances,
  • Barbara Pasterczyk, CMO ING Bank Śląski (wywiad z tą Jurorką można znaleźć na łamach OOH magazine TUTAJ),
  • Andrzej Mytych, CMO YOPE (wywiad z tym Jurorem można znaleźć na łamach OOH magazine TUTAJ).

Tegoroczny Komitet Effie ma szansę stać się prawdziwym i unikalnym w naszej branży „układem sprzężonym” – możliwość dyskusji i rzeczywiste zderzenie dwóch czasami dość różnych perspektyw będzie ogromną wartością dla obu stron, to jest przedstawicieli agencji i klienta.  Jako marketerzy – Barbara Pasterczyk, Andrzej Mytych i ja – będziemy starali się umieszczać konkretną inicjatywę lub koncept w szerszym ciągu przyczynowo-skutkowym.  Dla nas kampania jest zwieńczeniem procesu, jednym z elementów w szeregu innych działań (mniej lub bardziej widocznych czy „widowiskowych” – acz często skutecznych), które w różnym stopniu wpływają na wyniki końcowe. Na zyskaniu, a raczej budowaniu takiej perspektywy biznesowej będzie mi osobiście najbardziej zależało – bo o tym przecież jest efektywność według Effiepowiedziała Magda Kosińska, Philips Domestic Appliances.

W składzie Komitetu znaleźli się również:

  • Izabela Albrychiewicz, CEO GroupM
  • Michał Banaszewski, Chief Business Officer, Partner VMLY&R Poland
  • Tomek Bartnik, Partner i Współwłaściciel One Eleven
  • Piotr Bombol, Chief Strategy Officer Gameset
  • Paweł Gala, CEO Wavemaker
  • Paweł Kastory, CEO Corporate Profiles DDB Group
  • Michał Kociankowski, Managing Partner Synergion
  • Magda Kolenkiewicz, General Menager Starcom
  • Justyna Mazur, Chief Client Relations Officer Mediabrands
  • Radek Miklaszewski, Business Development Director BBDO
  • Krzysztof Mocek, Head of Creative Central & Eastern Europe dentsu & CEO Isobar Poland
  • Michał Nadgrodkiewicz, Dyrektor Zarządzający PZL i Partner Buzzgrow
  • Barbara Niedziela, StrategyDirector2012 Agency
  • Marcin Samek, Chief Innovation Officer McCANN Poland
  • Rafał Wachnik, Chief Strategy Officer Value Media
  • Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group

W Effie jurorzy oceniają nie tylko efektywność komunikacji marketingowej, ale również efektywność działań biznesowych. W związku z tym potrzebujemy całościowego spojrzenia na marketing, konsumentów, nowe narzędzia i kanały oraz zmiany społeczne by zmieniać Effie. Stąd decyzja o powołaniu do Komitetu Organizacyjnego marketerów. Przed  Komitetem dużo decyzji i zmian. Konieczność uporządkowania kategorii, dopracowania feedbacków oraz aspekt edukacyjny Effie, który ma wzmocnić jakość tworzonych rekomendacji i benchmarków – to najważniejsze wyzwania nowego Komitetu. Cieszymy się bardzo z tej współpracy, zarówno Komitet Organizacyjny, jak i zespół SAR Effie Awards Polandpowiedziała Anka Zimecka Project Director SAR.

WAŻNE TERMINY: 

Effie In Practice – cykl webinarów dla zgłaszających:

  • 04.2022 r.
  • 04.2022 r.

Zgłoszenia:

  • I termin: 25.04. – 16.05.2022 r.
  • II termin: 17.05. – 06.06.2022 r.
  • III termin: 07.06. – 27.06.2022 r.
  • IV termin: 28.06. – 11.07.2022 r.

Gala: 08.11.2022 r.

Więcej szczegółów wkrótce TUTAJ.


Więcej o podobnych wydarzeniach przeczytasz TUTAJ.

TAGS