W tym roku do grona Komitetu, który współtworzą doświadczeni praktycy z agencji członkowskich Stowarzyszenia, dołączyli, wielokrotnie nagradzani w konkursach SAR, marketerzy:
– Tegoroczny Komitet Effie ma szansę stać się prawdziwym i unikalnym w naszej branży „układem sprzężonym” – możliwość dyskusji i rzeczywiste zderzenie dwóch czasami dość różnych perspektyw będzie ogromną wartością dla obu stron, to jest przedstawicieli agencji i klienta. Jako marketerzy – Barbara Pasterczyk, Andrzej Mytych i ja – będziemy starali się umieszczać konkretną inicjatywę lub koncept w szerszym ciągu przyczynowo-skutkowym. Dla nas kampania jest zwieńczeniem procesu, jednym z elementów w szeregu innych działań (mniej lub bardziej widocznych czy „widowiskowych” – acz często skutecznych), które w różnym stopniu wpływają na wyniki końcowe. Na zyskaniu, a raczej budowaniu takiej perspektywy biznesowej będzie mi osobiście najbardziej zależało – bo o tym przecież jest efektywność według Effie – powiedziała Magda Kosińska, Philips Domestic Appliances.
W składzie Komitetu znaleźli się również:
– W Effie jurorzy oceniają nie tylko efektywność komunikacji marketingowej, ale również efektywność działań biznesowych. W związku z tym potrzebujemy całościowego spojrzenia na marketing, konsumentów, nowe narzędzia i kanały oraz zmiany społeczne by zmieniać Effie. Stąd decyzja o powołaniu do Komitetu Organizacyjnego marketerów. Przed Komitetem dużo decyzji i zmian. Konieczność uporządkowania kategorii, dopracowania feedbacków oraz aspekt edukacyjny Effie, który ma wzmocnić jakość tworzonych rekomendacji i benchmarków – to najważniejsze wyzwania nowego Komitetu. Cieszymy się bardzo z tej współpracy, zarówno Komitet Organizacyjny, jak i zespół SAR Effie Awards Poland – powiedziała Anka Zimecka Project Director SAR.
WAŻNE TERMINY:
Effie In Practice – cykl webinarów dla zgłaszających:
Zgłoszenia:
Gala: 08.11.2022 r.
Więcej szczegółów wkrótce TUTAJ.
Więcej o podobnych wydarzeniach przeczytasz TUTAJ.