Logo

Media & maszyny

Mimaki z 20% wzrostem sprzedaży po FESPA 2015

Firma Mimaki, producent wielkoformatowych drukarek atramentowych oraz ploterów tnących, zanotowała niespotykany dotąd wzrost zainteresowania i 20% wzrost sprzedaży rozwiązań dla branży tekstylnej z sektora modowego i wyposażenia wnętrz od czasu prezentacji najnowszej kolekcji swoich produktów podczas FESPA 2015.

– Myśleliśmy, że FESPA nie może już dać lepszych rezultatów, ale byliśmy w błędzie – mówi Mike Horsten, dyrektor generalny ds. marketingu Mimaki Europe na kraje Europy, Bliskiego Wschodu i Azji. – Spotykaliśmy się z ogromnym zainteresowaniem naszego stoiska o powierzchni 270 m2, a odwiedzający chętnie oglądali manekiny ozdobione naszymi przykuwającymi wzrok aplikacjami i próbkami, które dowodzą, że nie puszczamy słów na wiatr. Z przyjemnością informujemy o co najmniej 20% wzroście sprzedaży, a dzięki nowym możliwościom FESPA sprzedawaliśmy również produkty bezpośrednio na swoim stoisku.

[galeria=”1″]

Podczas pokazu firma Mimaki zapowiedziała wprowadzenie w lipcu 2015 r. modelu TS300P-1800, drukarki atramentowej stworzonej z myślą o wykorzystaniu papieru transferowego: to sublimacyjna drukarka atramentowa o szerokości 1,8 m do druku z roli na rolę, oferująca nowy poziom jakości i wydajności w zakresie cyfrowego druku na tekstyliach. Firma Mimaki świętowała również uzyskanie akredytacji GREENGUARD GOLD dla zastosowania naszych atramentów w takich środowiskach jak szkoły czy ośrodki zdrowia. Ponadto Adrian Wolf otrzymał nagrodę Young Star Award. To kolejna osoba, po zeszłorocznej zwyciężczyni Eleni Bourazanis, która otrzyma 500 EUR i sześciotygodniowy staż w Mimaki.

A wisienką na torcie podczas FESPA było otrzymanie nagrody EDP za całą serię Mimaki CJV150/CJV300 w kategorii Najlepsze rozwiązanie drukujące i tnące na rynku.
– Stała i niesłabnąca popularność FESPA wynika z ciągłego dążenia do ulepszenia targów. Organizatorzy i zespół ekspertów trzymają rękę na pulsie obserwując jak kształtuje się rynek, dzięki czemu mogą zidentyfikować obszary przyszłego rozwoju i możliwości oraz, podobnie jak firma Mimaki, badając wszystkie opcje. Dzięki temu targi przyciągają nową publiczność, a co za tym idzie umożliwiają nam prowadzenie dyskusji o tym jak firma Mimaki rozszerza swoją ofertę produktów, by odpowiedzieć na obecne i przyszłe możliwości – dodaje Mike Horsten.

www.mimakieurope.com

KL