Logo

Event MIX

Aniela Radomska na stanowisku Head of Lifestyle w agencji Imagine Nation

Jedna z największych agencji eventowych w Polsce – Imagine Nation, zauważa ogromny potencjał w rozwijającej się dziedzinie eventów lifestylowych. Aby aktywnie rozwijać się w tym kierunku w agencji powstał właśnie osobny dział Lifestyle, na czele którego stanęła Aniela Radomska – Kreatywna Roku Branży Eventowej 2021.

Aniela Radomska o sobie:

„Doświadczenia zdobywałam na rynku polskim i w UK, a wszystkie od zawsze krążyły gdzieś́ wokół muzyki, eventów i koordynowania przeróżnych projektów wizualnych. Wczesna młodość spędzona w redakcji lifestyle’owego magazynu HIRO, a później odważniejsze wypłynięcie na (lub za) szerokie wody. W UK ukończyłam kierunek TV & Live Events Production na LCC, University Of The Arts London. Tam też przyszedł czas na staże podczas studiów spędzone za kulisami pokazów mody w ramach London Fashion Week. Kolejny etap, to praca przy dwóch formatach festiwali: Boardmasters i Nass Festival. Po powrocie do Polski kilka lat spędziłam w managemencie muzycznym, przy kreatywnej pracy z artystami. Duża nauka i piękny czas przepełniony koncertami, podróżami i festiwalami. Od 2020 roku piszę kreatywne scenariusze wspólnie z Imagine Nation i mamy już całkiem spore portfolio tych zrealizowanych. Od zawsze towarzyszy mi ogromna potrzeba wizualnych inspiracji, stąd duża przyjemność́ w obserwowaniu mody, fotografii, designu, sztuki. Swoje pasje z przyjemnością przekładam na koncepcje eventów lifestyle”.

Dział Lifestyle w Imagine Nation powstał w odpowiedzi na potrzeby marek i marketerów. Klienci widzą, że event to już nie tylko opowieść o pozycjonowaniu i cechach produktu. Celem staje się budowanie wiarygodnej społeczności wokół marki. Dlatego jeszcze bardziej rośnie potrzeba uchwycenia nieprzekłamanego, autentycznego punktu widzenia grupy docelowej i jej stylu życia. Dzisiaj event jest nośnikiem i kontekstem, okazją do budowania szerszej opowieści w sieci. Zasięgów eventu nie mierzy się już ilością osób obecnych na wydarzeniu, a ilością udostępnień i relacji w Social Media. Coraz częściej wydarzenia okazują się najbardziej odpowiednim narzędziem do zaprezentowania esencji marki.

Więcej informacji o nowym dziale


Więcej newsów z branży TUTAJ.