Logo

Marketing MIX

„Broń bobrze zbyt szybko”! Podlaskie z kolejną kampanią o bezpieczeństwie. Tym razem na stoku

Na ferie Podlaskie przygotowało kampanię o bezpieczeństwie na stoku, zachęcającą do szusowania w regionie. Wystąpiły w niej zwierzaki znane z wakacyjnej akcji ,,Broń bobrze bez kasku”, wygenerowane ze wsparciem AI.

Latem na rowerze w kasku – zimą na nartach z zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Podlaskie zwierzaki w sezonie zimowym nie śpią i zachęcają do bezpiecznej jazdy.

W nowej kampanii przygotowanej na ferie, Podlaskie ponownie podejmuje ważny temat w lekkiej, zabawnej formie. Wygenerowane ze wsparciem AI zwierzęta przestrzegają m.in.: „Zwolnij! Warchlaczki na oślej łączce!”, „Minus ŁOŚiem? Ubierz się ciepło”.

Celem kampanii jest zwiększenie świadomości województwa podlaskiego jako atrakcyjnej destynacji wśród miłośników sportów zimowych.

Nie każdy wie, że w regionie prężnie działa kilka ośrodków narciarskich takich jak WOSiR Szelment. Położony wśród malowniczych wzgórz i jezior Suwalszczyzny, ma rozbudowaną infrastrukturę, jest przyjazny dla początkujących narciarzy i pozwala na połączenie wypoczynku aktywnego i slow. podkreśla Artur Kosicki, Marszałek Województwa Podlaskiego.

Kampania realizowana jest w mediach społecznościowych województwa podlaskiego na Instagramie, Facebooku i LinkedIn. Akcja spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem i już po kilu godzinach zyskała setki udostępnień w social media.

W kampanii zachęcamy do bezpiecznego szusowania na podlaskich stokach i nie tylko łącząc kreatywność, precyzyjny insight i sztuczną inteligencję. Ponownie udowadniamy, że o ogranym temacie bezpieczeństwa można mówić w sposób wyróżniający się, trafiający do odbiorców, bez moralizowania. dodaje Katarzyna Stempniak, Digital Marketing Consultant w White Bits.


Więcej newsów z branży TUTAJ.