Logo

Marketing MIX

Sieć Bricomarché została sponsorem Bartosza Ostałowskiego

Bricomarché rozpoczęło współpracę z Bartoszem Ostałowskim, jedynym na świecie profesjonalnym kierowcą sportowym prowadzącym samochód wyłącznie stopami.

Bartosz Ostałowski od dziecka pasjonował się sportem motorowym. Mimo tragicznego wypadku, w którym stracił obie ręce znalazł motywację do kontynuowania pasji, a dziś jest utytułowanym sportowcem. W 2022 roku ustanowił Rekord Guinnessa w najszybszym drifcie w samochodzie prowadzonym stopą z wynikiem 231,66 km/h. Posiada międzynarodową licencję wyścigową FIA i z sukcesami rywalizuje na równych zasadach ze sprawnymi kierowcami w Driftingowych Mistrzostwach Polski oraz ligach europejskich. Jego determinację i talent doceniają ludzie na całym świecie. Bartosz udowadnia, że niemożliwe nie istnieje i inspiruje innych do pokonywania własnych barier.

Postawa sportowca zainspirowała też Bricomarché, jedną z najbardziej rozpoznawalnych sieci supermarketów typu DIY z ponad 200 placówkami w Polsce. Marka oferuje klientom dostęp do bogatego asortymentu produktów z kategorii „dom i ogród”, ułatwiających efektywną i profesjonalną realizację projektów remontowych. Ponadto, sieć posiada szeroką gamę usług dodatkowych, między innymi transport zakupionych materiałów na wskazany przez klienta adres, pomoc przy załadunku zakupionych towarów czy cięcie materiałów drewnianych i drewnopochodnych – blatów i drzwi.

Sieć Bricomarché zdecydowała się zaangażować w najnowszy projekt Bartosza Ostałowskiego – remont starej stolarni, która stanie się oficjalną siedzibą całego zespołu kierowcy, jak i profesjonalnego warsztatu do przygotowywania samochodów do motosportu. Bricomarché przekazało ekipie remontowej wszelkie potrzebne materiały budowlane i wykończeniowe z dostawą na miejsce, by maksymalnie przyspieszyć cały proces.

– Chciałbym bardzo podziękować Bricomarché za ogromne zaangażowanie w realizację mojej życiowej inwestycji. Cieszę się, że tak duża i rozpoznawalna marka na rynku chętnie zgodziła się przekazać materiały niezbędne do sukcesu całego przedsięwzięcia – mówi Bartosz Ostałowski.

– Naszym priorytetem jako Bricomarché jest wspieranie klientów w metamorfozach domów i ogrodów. Pomoc lokalnym społecznościom czy wyjątkowym osobom, które swoją postawą inspirują innych wokół, wpisuje się w nasze kluczowe wartości. Przykładem realizacji naszej misji jest wsparcie programu „Nasz Nowy Dom” jako główny sponsor, a teraz również zaangażowanie się w remont siedziby Bartosza Ostałowskiego. Cieszymy się, że możemy połączyć naszą pasję ze sportowcem, który udowadnia, że niemożliwe nie istnieje i pomóc mu w stworzeniu wyjątkowego miejsca ułatwiającego dalsze sukcesy – dodaje Agnieszka Kurowska, dyrektor marketingu sieci Bricomarché w Polsce.

Ekipa Bartosza Ostałowskiego przygotowuje serię filmów prezentującą metamorfozę całego obiektu. Pierwsze relacje można zobaczyć w mediach społecznościowych Bartosza oraz na kanale YouTube. Bricomarché, jako oficjalny partner także dzieli się postępami prac remontowych i wykończeniowych na swoich mediach społecznościowych. Fani Bricomarché, jak i kibice Bartosza mają możliwość, aby na bieżąco śledzić tę  metamorfozę.


Więcej newsów z branży TUTAJ.