– Spotkaliśmy się z tak pozytywnym odbiorem naszych supermodnych bohaterów świątecznej kampanii, że zdecydowaliśmy się ponownie otworzyć bramy farmy, by zobaczyć ich jeszcze raz – tym razem również w wersji pluszowej. Dzięki temu te święta będą jeszcze bardziej wyjątkowe, bo nie tylko uśmiechamy się oglądając naszą paczkę zwierzaków w spocie reklamowym, ale również możemy nimi obdarować naszych bliskich – mówi Deborah Dolce, Group Director TK Maxx.
Pluszowa wersja zwierzaków, w której dostępna jest koza, alpaka, kaczka i jeż oraz zestaw wszystkich czterech maskotek stanowią limitowaną kolekcję charytatywnych prezentów, które niosą dobro. Każdy z pluszaków dostępny jest w cenie 59,99 zł. Zysk ze sprzedaży, a więc co najmniej 18 zł z pojedynczej zabawki, zostanie przekazany na rzecz Akademii Przyszłości. To program społeczny organizowany przez Stowarzyszenie WIOSNA, w którym w życiu dziecka zmagającego się z brakiem pewności siebie pojawia się indywidualny wolontariusz lub wolontariuszka. Dzięki regularnym spotkaniom z nimi, dziecko zaczyna dostrzegać swój potencjał i wierzyć w swoje możliwości.
TK Maxx wspiera Akademię od 2014 roku. Od tego czasu pomoc zyskało ponad 4700 dzieci z lokalnych społeczności. Współpracę zapoczątkowała troska o przyszłość najmłodszych, które mają trudności z wiarą w swoje możliwości. Coroczne wsparcie finansowe przekazywane przez TK Maxx pozwala rozwijać Akademię, pomagać jej podopiecznym, jak również rekrutować i szkolić wolontariuszy.
Tegoroczną nowością w świątecznej kampanii TK Maxx jest także współpraca z twórcą popularnego konta „Sylvanian Drama” obecnego na TikToku i Instagramie. W ramach dedykowanej trylogii, modni bohaterowie świątecznej kampanii TK Maxx zaprezentują swoje przygotowania do nadchodzącego sezonu. Wszystko to z przymrużeniem oka i sporą dawką dramatyzmu. Premiera serii ukaże się na Instagramie TK Maxx z końcem listopada.
Więcej newsów z branży TUTAJ.