Choć od zeszłego roku trendy inflacyjne ustabilizowały się, firma Fujifilm nadal napotyka wyzwania, takie jak zwiększone koszty pracy, wysokie koszty transportu i magazynowania, utrzymujące się wysokie ceny energii i wyższe koszty dostawców, co skutkuje koniecznością wprowadzenia dwucyfrowych podwyżek cen.
Taku Ueno, starszy wiceprezes, Fujifilm Graphic Communications Europe, komentuje: – Zdajemy sobie sprawę, że korekta cen może być trudna dla naszych klientów. Jednak ciągła presja rynkowa nie pozostawia nam innego wyjścia, jak tylko skorygować naszą strukturę cenową. Ta korekta jest konieczna, abyśmy mogli nadal dostarczać jakość i niezawodność, których oczekują nasi klienci. Podwyżki będą się różnić w zależności od kategorii produktu i zaczną obowiązywać od 1 kwietnia 2025 roku. Objęci nimi klienci zostaną bezpośrednio poinformowani o szczegółach.
Więcej newsów z branży TUTAJ.