Stabilność, prostota, przejrzyste zasady i wiarygodność operatora podparta wieloletnim doświadczeniem na rynku hotelarskim i deweloperskim – te filary stanowią o powodzeniu systemu apartamentów inwestycyjnych i zysku dla ich właścicieli. Właśnie dlatego Górskie Resorty to od ponad dekady jedna z najpewniejszych marek budownictwa inwestycyjnego w Polsce. W 2024 r. operatorzy wypłacili inwestorom 140 mln zł czynszów. Ta liczba robi wrażenie nawet na tle wymagającej konkurencji w tym segmencie.
Do tego Grupa uruchomiła także autorski system, w ramach którego inwestor może korzystać z pobytów właścicielskich nie tylko w obiekcie, w którym zakupił apartament, ale także w kilkunastu należących do sieci hotelach. Zarówno w górach, jak i nad morzem. Buduje też absolutną nowość w branży turystycznej – multimedialne centrum rozrywki Querion.
Inwestorzy obiektów zarządzanych przez Górskie Resorty otrzymują stałą roczną stopę zwrotu, niezależnie od sezonu i frekwencji w obiektach. – Nasz system jest prosty i przejrzysty na każdym etapie. Nie ma tu miejsca na skomplikowane obliczenia czy zapisane drobnym drukiem kruczki w umowie – podkreśla Dariusz Surynt, prezes zarządu grupy Górskie Resorty. – Dla naszych inwestorów to bardzo ważny atut.
Od samego początku inwestor ma pełną wiedzę, ile pieniędzy będzie otrzymywał na konto przez kolejnych 10 lat. W tym czasie Górskie Resorty nie tylko zapewniają pełną opiekę nad apartamentem oraz pakiet antyinflacyjny, który waloryzuje wysokość wypłacanego czynszu o poziom inflacji, ale również aktywnie promują i rozwijają potencjał obiektów. Jako doświadczony operator, spółka posiada know-how przekładające się na wysoką frekwencję w hotelach oraz rosnącą liczbę gości zza granicy. Równocześnie rozbudowuje portfolio klientów biznesowych, którzy chętnie organizują eventy i konferencje, co dodatkowo zwiększa obłożenie obiektów i stabilność przychodów.
Niezależnie od kwoty inwestycji, to właśnie stabilność i wiarygodność operatora decydują o bezpieczeństwie zainwestowanych środków. Model biznesowy Górskich Resortów opiera się na kompleksowości rozwiązań. Poza hotelami spółka posiada trzy własne firmy budowlane, prowadzi także własny system sprzedaży i jest operatorem obiektów. Pozwala to na pełną kontrolę nad każdym etapem inwestycji: od projektu, przez budowę i sprzedaż, aż po zarządzanie hotelem.
Przez ponad dekadę działalności Górskie Resorty otworzyły 14 obiektów w Karkonoszach, Górach Izerskich, Beskidach i nad Bałtykiem. Wszystkie cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem gości i klientów biznesowych. Tylko w 2024 roku odwiedziło je łącznie 1,41 mln osób, a przychody z tego tytułu przekroczyły 500 mln zł.
Spółka szacuje, że w 2025 roku liczba gości znacząco wzrośnie.
W styczniu br. Górskie Resorty oddały bowiem do użytku pierwszą część kompleksu Forest Park w Świeradowie-Zdroju z 449 apartamentami inwestycyjnymi i centrum gości resortu powita konferencyjno-szkoleniowym, którego otwarcie zaplanowano na 2025 rok.
Największą w portfolio Górskich Resortów przestrzenią MICE pochwali się budowany w Szklarskiej Porębie The View Mountain. W czterogwiazdkowym hotelu, o starannie zaprojektowanych i unikalnych wnętrzach, znajdą się 385 apartamenty inwestycyjne.
– To był naprawdę udany rok, zresztą kolejny w historii Górskich Resortów. Spodziewamy się, że rok 2025 będzie dla nas i naszych inwestorów jeszcze lepszy – podsumowuje Dariusz Surynt.
Więcej newsów z branży TUTAJ.