Logo

Marketing MIX

IAA nagradza odpowiedzialny biznes

Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA ustanowiło pierwszą światową nagrodę honorującą rolę komunikacji odpowiedzialnej społecznie – SRC (Socially Responsible Communication). Tegorocznym sponsorem wydarzenia jest firma Microsoft, a rozstrzygnięcie konkursu nastąpi podczas 41 Światowego Kongresu IAA w Waszyngtonie, w kwietniu 2008 r.

Poprzez ustanowienie nagrody Socially Responsible Communication, Międzynarodowe Stowarzyszenie Reklamy IAA stara się podkreślić, jak istotną rolę we współczesnym świecie stanowi podejmowanie długofalowych działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. SRC ma być swoistego rodzaju stymulatorem dla branży komunikacji marketingowej, do traktowania CSR’u jako niezbędnego elementu strategii zarządzania w każdej firmie.
W konkursie może wziąć udział każda organizacja zajmująca się reklamą, projektowaniem i komunikacją marketingową, której działania charakteryzuje odpowiedzialność społeczna. Zgłaszać można wyłącznie reklamy z tematyki zrównoważonego rozwoju, odpowiedzialności społecznej, oraz innych ważnych kwestii społecznych, jak ochrona środowiska, żywność czy ochrona zdrowia. Zgłoszone projekty będą konkurować w zależności od wykorzystanych nośników, w takich kategoriach jak: telewizja/kino, druk/plakat/reklama, wielkoformatowa/zewnętrzna/niestandardowa oraz nośniki cyfrowe.
Nie ma znaczenia miejsce ani kraj działania, wystarczy przesłać swoje prace do konkretnego oddziału IAA do 10 stycznia 2008 roku.
Wszystkie prawidłowo zgłoszone prace mają szansę na zdobycie nagród, których wręczenie odbędzie się 41 Światowego Kongresu IAA w Waszyngtonie, w dniach 7-9 kwietnia 2008 roku.