Logo

Marketing MIX

Sukces POL-TV Multimedia

Hitem targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO 2008 okazała się ekspozycja firmy POL-TV Multimedia Sp. z o.o. z Opola. POL-TV Multimedia zaprezentowała zaawansowane systemy obrazowania zapewniające precyzyjny pomiar faktycznej oglądalności reklam oraz ekspozycji w miejscach publicznych – na monitorach plazmowych, telewizyjnych, w witrynach sklepowych oraz na samych ekspozycjach. Rewolucyjne systemy bio-wideo-metryczne wykorzystują opracowaną od sześciu lat przez grupę programistów technologię inteligentnego monitorowania obrazu (Intelligent Video Surveillance). Technologia pierwotnie stworzona do wyszukiwania niebezpiecznych przestępców od niedawna stosowana jest także w biznesie reklamowym.

Innowacyjne systemy pomiaru oglądalności reklam analizują, co przykuwa wzrok odbiorców i na jak długo. Okazuje się, że można to zmierzyć i to z niesłychaną dokładnością.

Spośród zaprezentowanych przez POL-TV Multimedia rozwiązań Złotym Medalem MTP wyróżniony został system iCapture produkcji firmu TruMedia Ltd z Izraela. System zlicza ilości spojrzeń z dokładnością wyższą, niż jakakolwiek technologia pomiaru bezpośredniego czy pośredniego, więc umożliwia reklamodawcom sprawdzenia faktycznej efektywności swych mediów reklamowych i ekranów i optymalizuje ich rozmieszczenia w celu maksymalizacji zauważalności. Dokładność pomiaru odczytu to 95% zliczeń oglądających, 88% klasyfikacji wg płci, 85% klasyfikacji wg wieku. Kąt obserwacji sięga130 stopni.

Firma POL-TV Multimedia otrzymała także nagrodę Acanthus Aureus za najlepiej przygotowane stoisko targowe, a także Bombę Marketingowa TV Biznes oraz – w drodze losowania spośród laureatów Złotego Medalu – także kampanie reklamową w Radiu Merkury.