Logo

Marketing MIX

100 miast zawalczy o Złote Formaty

Ponad 210 projektów, ze 103 miast i regionów będzie walczyło o nagrodę główną w każdej z czterech kategorii konkursowych w tegorocznej edycji Konkursu Złote Formaty. Zarówno liczba projektów, jak i miast startujących w Konkursie podwoiła się w porównaniu do jego pierwszej edycji.

Konkurs Złote Formaty stanowi, obok konferencji poświęconej zagadnieniom promocji miast, jeden z głównych filarów Festiwalu Promocji Miast i Regionów. Jego celem jest promocja osiągnięć i ciągłego podwyższania poziomu realizowanych przez samorządy w Polsce projektów promocyjnych.

Celem II edycji konkursu Złote Formaty jest wyłonienie najlepszych projektów służących promocji miast i regionów zrealizowanych w 2007 roku a tym samym motywowanie samorządów do tworzenia coraz lepszych kampanii promocyjnych swoich miast. Co więcej, udział w konkursie jest szansą na zdobycie cennych nagród, które mogą przyczynić się do dalszego rozwoju miasta.

W tegorocznej edycji 103 miasta reprezentujące wszystkie województwa zgłosiły do konkursu 211 projektów w czterech kategoriach konkursowych, z tego 62 projekty w kategorii wydawnictwo, 36 projektów w kategorii plakat, 44 projekty w kategorii strona www oraz 67 projektów w kategorii event – wydarzenie specjalne. Zarówno liczba projektów jak i samorządów je zgłaszających podwoiła się w porównaniu do I edycji konkursu w 2007 roku.

Więcej w marcowym numerze OUTDOOR MEDIA, zamów bezpłatny egzemplarz prenumerata@outdoor-media.pl