Logo

Marketing MIX

Nowa forma reklamy

BEAMING jest innowacyjną formą reklamy, opartą na najwcześniejszych dostępnych technologiach i jest nowością na polskim rynku.

BEAMING polega na wyświetleniu na dowolnej powierzchni (ściana budynku, powierzchnia placu, chodnik, sklepienie budynku, dach, korony drzew itp.) wielkoformatowego obrazu reklamowego o dowolnej treści, w pełnej gamie kolorów.

– Wyświetlany obraz jest bardzo jasny i ostry. Widzialność jest podobna, a nawet lepsza niż nośnik typu backlight – mówi Alina Zglińska, prezes zarządu firmy Wall Talks.
Wielkość obrazu zależy od konkretnej konfiguracji sprzętu (ustalonej przez naszych specjalistów) i może dochodzić nawet do 2000m2 (oczywiście możliwe jest dostosowanie wielkości obrazu do konkretnej powierzchni). Obraz może być modyfikowany dzięki różnego rodzaju „efektom specjalnym” powodującym jeszcze większą jego zauważalność.

Optymalną porą na rozpoczęcie BEAMING’u, kiedy obraz jest najbardziej ostry i jasny, jest wieczór, po zachodzie słońca, jednak wyświetlanie obrazu można z powodzeniem rozpocząć już późnym popołudniem (zdjęcia w załączniku przedstawiają obraz w różnych porach dnia).

Orientacyjny czas trwania ekspozycji jednego dnia to odpowiednio:
– Zimą: maksymalnie do 10h na dobę (rano w godzinach 6.00-8.00 i po południu od ok. 15.30-23.30)
– Latem: ok. 3h na dobę (z uwagi na późną porę zachodu słońca – beaming w miejscach dużych skupisk ludzkich takich jak starówka, okolice dyskotek, restauracji, kawiarni, kin).

Projekcja wykonywana jest bezpośrednio na elewacji budynku, lub na innej możliwej do wykorzystania powierzchni (Np. chodnik, plac, dach budynku, w szczególnych przypadkach korony drzew lub sufit). Beaming odbywa się bez jakiejkolwiek ingerencji w elewację budynku i nie wiąże się z jakimkolwiek negatywnym oddziaływaniem na nią.

www.walltalks.pl

www.beam-inc.pl