Logo

Marketing MIX

OUTDOOR MEDIA w sercu Warszawy

Rusza kolejna kampania wizerunkowa OUTDOOR MEDIA – jedynego magazynu poświęconemu szeroko pojętej branży out of home. Tym razem zostaną w niej użyte elektroniczne ekrany zewnętrzne VideoBoard w Warszawie, które z powodzeniem funkcjonują jako efektywne medium. Nośnik zainstalowany w samym centrum u zbiegu ulicy Marszałkowskiej i Alei Jerozolimskiej jest najbardziej prestiżową lokalizacją. Miejsce VideoBoardów będących następcą technologicznym tradycyjnego billboardu na rynku mediów jest również wyjątkowe. Dzięki zaawansowanej technologii stają się polem integracji reklamowej i programowej.

Wybraliśmy ten typ nośnika ze względu na jego skuteczność, zaawansowaną technologię oraz efektywność. Współpracujemy z jego właścicielem – firmą Digital Outdoor od targów Outdoor&Media Expo. Kampania wizerunkowa będzie się opierać na ekspozycji naszych okładek. Są bardzo kolorowe i wyraziste. Chcielibyśmy aby nośnik w pełni oddawał obraz, dlatego monitory typu LED nadają się znakomicie do ich prezentacji. Myślę że taka forma reklamy znakomicie sprawdzi się w praktyce – mówi Robert Załupski, General Manager Outdoor Media.

Użyte w spocie czarne tło i hasło „Perfect targeting” towarzyszą OUTDOOR MEDIA we wszystkich działaniach marketingowych w 2008 r.

Kampania trwać będzie do końca maja. Jej wzmocnieniem będą działania w Internecie.

Spot: http://www.outdoor-media.pl/OMspot.avi